Gjest Vondt Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Lurer på om noen andre har merket det samme som meg.. Av og til når jeg nyser litt kraftig, får jeg skikkelig vondt i eggstokkene og området der. Det stikker skikkelig og jeg må bare bøye meg sammen. Har i kveld hatt vondt i eggstokkene uten at jeg har mensen. Tror egentlig ikke det har noe med eggløsning å gjøre heller, og jeg er ikke gravid. Har vært til gynekolog før, men de kunne ikke finne noe.. Det kan faktisk kjennes litt ut som luftsmerter pussig nok
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Da jeg hadde det slikt var jeg faktisk gravid. Men det har du avkreftet i følge innlegget ditt.. Det som det imidliertid kan være er vanncyster som sprekker, det var i allefall det legen sa til meg. Før graviditeten ble stadfestet.
twinkle<3 Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 OI, slenger meg på her! Jeg har også veldig ubehag og vondt i eggstokkene.. Er to uker på overtid med mensen, og har hatt vondt nesten en uke.. Har tatt graviditetstest både hos legen og hjemme, men begge var negative.. Skal til legen i morgen, så håper han finner ut av hva det er. Det er skikkelig vondt til tider, og natt til mandag lå jeg med kramper i en evighet.. Skal ikke være greit..
Gjest Marlo Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg har skikkelige smerter i eggstokkene flere ganger i løpet av en måned. Hos meg så hjalp det veldig å kutte veldig ned på sukker. Blir ikke helt kvitt det, men det sikkert fordi jeg har en del cyster som sprekker litt nå og da.
twinkle<3 Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Da har jeg hvertfall vært hos legen, og mest sannsynlig så hadde jeg cyste på eggstokkene. skal på ultralyd til uka igjen...
Beauté Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Jeg faktisk hadde dette i går da jeg nøs. Fikk mensen i dag. Kan mensen være utsatt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå