Gjest Gjest Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hei! Vet ikke om dett er rett sted å skrive, men jeg prøver: Det ser ut til at jeg har tatt to p-piller på samme dag, hvertfall så ligger jeg en dag foran skjema på brettet.Altså, i dag er det onsdag, men på brettet har jeg kommet til torsdag. Vil dette ha none betydning så lenge jeg starter på nytt brett en dag tidligere enn normalt? Jeg bruker microgynon dersom det har noen betydning.
Gjest Nuppa_ Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Det har helt sikkert ingen betydning siden det er et engangstilfelle Ta heller og drøy neste pille lengst mulig, hvis du er litt bekymret
cogito Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Så lenge du fortsetter med å ta ein pille kvar dag, er det beskytta mot graviditet. Det kan vere at kroppen din vil reagere på å ha fått ein større hormondose enn vanleg. Men når det berre er ein pille det er snakk om, skal ikkje det ha noko betydning. Anbefaler elles å lese pakningsvedlegget! Pakningsvedlegg Microgynon
¤Pernille¤ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Skal ikke være noe problem sålenge du fortsetter videre med én pille hver dag, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå