Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg var i syden for noen uker siden, og der hadde jeg ett one nightstand. Etter dette opplevde jeg vond lukt fra sjeden, og att jeg hele tiden hadde luft inni der. Jeg tenkte litt på bakteriell vaginose, eller hva det heter, men når jeg kom hjem fra ferie så ble lukta etterhvert borte men jeg merker hver gang jeg er på do att jeg har luft i sjeden. Når jeg googler det, så finner jeg bare nyfødte mødre med samme problem har jeg blitt videre der nede? Har isåfall ikke vært det før (ifølge andre), men lurer litt på hvorfor det er slik. Har jo aldri hatt luft i sjeden slik før ;s
Gjest laila Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Først og fremst: jeg har aldri hørt om "nyfødte mødre". Men nok om det, jeg forstår hva du mener. Luft i skjeden, er ikke bare noe nybakte mødre opplever. Jeg har også opplevd det innimellom, uten å være nybakt mor. Det er i allefall ikke noe farlig. Det er vel som ordet antyder, bare luft som har kommet inn i skjeden, og som kommer ut igjen når du beveger deg etc. Tror ikke dette har så mye med dn one night stand å gjøre. Når det gjelder den lukta, er det vanskelig å si hva det kan være, da jeg ikke er lege. Men da du hadde sex med den fyren, kan det hende at det ble en ubalanse i miljøet inne i skjeden. Hvis dette har gått over nå, er det neppe noe bekymre seg for. Men siden du hadde deg med en fremmed i utlandet, bør du uansett gå til lege og sjekke deg for kjønnsykdommer. Det er mye rart der ute. Kanskje disse bekymringene dine kan være en påminnelse om at du bør være forsiktig med å ha one night stands senere. Man kan ende opp med sykdommer og plager som er langt verre enn det du beskriver her.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Først og fremst: jeg har aldri hørt om "nyfødte mødre". Men nok om det, jeg forstår hva du mener. hehe, oi. ble litt feil formulert det der ja, bør stikke å sjekke meg for å være på den sikre siden. Men synes bare det er litt rart, vært slik lenge nå og går liksom ikke over heller. hm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå