Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei

fikk kyssesyken i fjor og hatt rundt 6 ørebetennelser på ett år etter hverandre med mellomrom,men de to første fikk jeg rett etter hverandre jeg hadde kyssesyken, og det var helt grusomt

tar min utdanning nå og vært sykt ganske ofte med feber, men siden jeg går på privat skole og er utplassert i bedriften jeg er i, føler jeg ikk overhodet jeg kan være mer borte. har 3 fraværs dager på skolen men mange timer utenom som er gått til legebesøk og vært hjemme

Dette går utover mitt humør, og jeg var forbedredt på at det ville bli et veldig tøft år. jeg har vært positiv hele tiden og lærerne mine sier jeg er flink i det jeg gjør og har mye pågangs mot

Nå er eg i en bedrift der jeg ikke får lært noen ting, de vil ikke lære noe fra seg, eller ikke gidder ser det ut som. det går utover mitt humør,fordi jeg går å bare vasker nesten hele dagen osv og det er svært få kunder.

Har nå da fått øye eksem og øyre eksem og det er helt latterlig hvor mye jeg skal få. medisinene også gjør at jeg blir kvalm og utmattet. Jeg føler meg daff og har ikke mye humør igjen til å virkelig holde meg oppgående, men nå jeg er på jobb er jeg i godt humør og gjør det beste ut av ting

jeg har vært hos legen utvallige ganger dette året.

Det som er problemet er at jeg har hatt så mange hals betennelser, ørebetennelser at jeg ser så blek og syk ut hele tiden og føler meg veldig lite vel. Det er vanskelig å fokusere.

Er det noe som helst for urtekur, tenker på hele kost eller lignende jeg kan ta? spiser mye mat med vitamin c og frukt og grønnsaker hver dag og et sundt kosthold med mye fiber og proteiner.

Det som er at jeg heller, desverre ikke ta vekk mandlene, fordi jeg må være sykemeldt to uker da og holder på med eksamener. og skal ha 8 stk snart på rekke og rad. men kanskje jeg skal ta det i sommer? jeg har søkt på sommer jobber, men er redd dette vil gå utover jobben min, med tanke på helt ny jobb osv. eller ville dere rådet meg til å ta vekk mandlene med en gang?

vurderer det sterkt nå fordi det er utrolig utmattende med disse sykdommene konstant...

Prøvde å se på nett og fant mye helsekost der og tenkte på som:

-ginseng- hørt det skal være veldig bra?:)

- calendula blomsten

eller vet dere noe om som kan få opp energien og lignende?

sliter veldig så hadde vært utrolig takknemlig hvis noen kommer med erfaringer

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...