Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hvordan får jeg folk til å besøke min nyoppstartede blogg? Det er en intim skildring av livet som dysfunksjonell, type Prozac Nation, bare ikke så velskrevet.
Gjest Glør Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg vil gjerne lese den, send meg pm med link hvis du har lyst.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Kommenter på andre blogger, legg ut link til den på forskjellige sider du er registrert på (facebook, myspace, etc), f.eks...
Havtorn Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Legg ut her? Og som sagt over, kommentér.. facebook er også suuupert.
Pingting Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 (endret) Godt spørsmål! Jeg har nettopp startet en ny blogg selv (riktignok om noe helt annet enn det du skriver om), og prøver å pønske ut noen lure ting selv. Det jeg har gjort så langt er å: - legge den inn i signaturen min her på KG - legger det ut i dagboka mi og på Facebook hver gang jeg publiserer en ny post - har lagt ut link til den i diverse diskusjoner på andre forum som er relatert til temaet på bloggen min - alt fra diskusjon.no til under et par bilder jeg har lagt ut på flickr. I tillegg vil jeg prøve å få kontakt med andre bloggere som skrive sånn ca om det samme som meg. Det er jo vanlig å linke til hverandre, så det er også en fin måte å få spredt budskapet på. Endret 1. mai 2010 av Pingting
TinkTingeling Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Det er flere sider du kan registrere eller pinge bloggen din på, så blir det lagt ut link til den. Du kan også skrive om ting som skjer i nyhetene og legge link til vg, og ping den i twingly, så blir det lagt ut link på vg.no Her er noen linker du/dere kan sjekke: Blogglisten Bloggtrafik Bloggtips Bloglovin bloggurat
Muffinsdilla Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Les blogger som interesserer deg, og legg igjen kommentar hvis det er noe du likte. Ikke legg igjen kommentar hvor det kun står at du ønsker kommentar tilbake osv.. da blir du fort upopulær;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Takk for tips (jeg som er ts). Har nå postet litt, endret layout, lagt til widgets og slikt. Dere finner meg på: www.vaniljeskyer.com
Miss Misery Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Sånn, nå har jeg en egen kg-brukerkonto til det mest private. Og glemte å kode linken til bloggen min: Vaniljeskyer Endret 7. mai 2010 av Miss Misery
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå