Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Har slitt med kraftig svette under armer og klamme hender i over 1 år. Var hos legen min og legen fortalte at det kunne være noe som hadde med puberteten å gjøre. Er det noen som slet mye med svette i puberteten men har vokst det fra seg naturlig etterpå? Vær så snill og svar jeg trenger å få forhåpninger
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg sleit med det en periode på ungdomsskolen, men sliter aldri med det nå lenger
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Samme her! hadde en periode med svette i puberteten. Svetter omtrent ikke lenger nå
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 jeg sliter med svette under armene, men bruker en god deodorant som jeg ikke blir immun mot
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Har slitt med kraftig svette under armer og klamme hender i over 1 år. Var hos legen min og legen fortalte at det kunne være noe som hadde med puberteten å gjøre. Er det noen som slet mye med svette i puberteten men har vokst det fra seg naturlig etterpå? Vær så snill og svar jeg trenger å få forhåpninger fikk det på samme måte i 13 års alderen ca, og sliter fremdeles like sterkt med det nå 12 år etter. holder på å bli gærn, og ingenting jeg prøver hjelper
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Takk, det hjalp litt, jeg håper det går over, hvis ikke finnes jo det botox og kirurgi mot det, men kirurgi kan ofte gi bivirkninger, så jeg er litt usikker...
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Takk, det hjalp litt, jeg håper det går over, hvis ikke finnes jo det botox og kirurgi mot det, men kirurgi kan ofte gi bivirkninger, så jeg er litt usikker... Jeg og har vurdert botox og kirurgi, meen.. jeg er ganske redd nåler og jeg har lest man kan få øyelokk som henger etter kirurgi, så jeg er svæææært skeptisk til det.. samtidig er jeg lei av å ha det slik.. irriterende som fyy.. :S Håper du vokser det av deg hvertfall , må da være noen sjeler der ute som plages av dette som er heldige
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Ja! Jeg vokste fra det Slet noe grusomt på ungdomsskolen, og vurderte selv kirurgi på den tiden. Men nå er jeg bikket 20 år og har "normal" svettemengde, selv om jeg ennå tror jeg svetter like mye som før.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Jeg og har vurdert botox og kirurgi, meen.. jeg er ganske redd nåler og jeg har lest man kan få øyelokk som henger etter kirurgi, så jeg er svæææært skeptisk til det.. samtidig er jeg lei av å ha det slik.. irriterende som fyy.. :S Håper du vokser det av deg hvertfall , må da være noen sjeler der ute som plages av dette som er heldige Ja, leste om noen som hadde tatt kirurgi og som endte opp med å svette på resten av kroppen og fryste hele tiden, så jeg ville nok prøvd botox først men det er så dyrt 6000 tror jeg og det varer bare et par måneder
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Har du prøvd aluminiumklorid? Det er det eneste som har hjulpet meg. Mange deo´er inneholder dette, men på apoteket får du kjøpt i mer konsentrert form. Du tar på om natta før du legger deg, vask av neste morgen og bruk vanlig deo. For meg fungerer ikke vanlig deo med mindre jeg bruker denne. Ikke Stop24 heller. I begynnelsen brukte jeg aluminiumklorid ca 2 ganger i uka. Nå er det nok med en gang annen hver måned. Mange mener aluminiumklorid ikke er bra for kroppen, men hvis alternativet ditt er botox (som er en gift) ville jeg absolutt gått for aluminiumklorid! Bruk gjerne en daglig deo uten AK, mineraldeo f.eks.
Gjest T.k Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 Har du prøvd aluminiumklorid? Det er det eneste som har hjulpet meg. Mange deo´er inneholder dette, men på apoteket får du kjøpt i mer konsentrert form. Du tar på om natta før du legger deg, vask av neste morgen og bruk vanlig deo. For meg fungerer ikke vanlig deo med mindre jeg bruker denne. Ikke Stop24 heller. I begynnelsen brukte jeg aluminiumklorid ca 2 ganger i uka. Nå er det nok med en gang annen hver måned. Mange mener aluminiumklorid ikke er bra for kroppen, men hvis alternativet ditt er botox (som er en gift) ville jeg absolutt gått for aluminiumklorid! Bruk gjerne en daglig deo uten AK, mineraldeo f.eks. Har prøvd alt i deodorantform, aluminumsklorid,stop 24,yerka, osv, ingenting funker på meg
Virilja Skrevet 29. april 2010 #14 Skrevet 29. april 2010 Jeg brukte Aluminiumsklohrid i en periode på ungdomsskolen, og det hjalp litt. Men jeg vokste det av meg;) Tror det skjer hos de aller fleste. Ellers kan jeg love deg at det blir mindre flaut og mer naturlig med alderen også Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå