Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hei! Er det noen her som har fjernet storetånegler permanent? Hvordan ble det gjort?
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hei! Er det noen her som har fjernet storetånegler permanent? Hvordan ble det gjort? hvorfor fjerne de ? jeg har klippet av deler av den grunnet operasjon. men den vokser ut igjen.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg tenker på å fjerne dem fordi de pga psoriasis kun er festet der de kommer ut av huden, om du skjønner hva jeg mener... I tillegg til at de er smertefulle.
Sugerøret Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg tenker på å fjerne dem fordi de pga psoriasis kun er festet der de kommer ut av huden, om du skjønner hva jeg mener... I tillegg til at de er smertefulle. har ikke hørt om,men det hadde vært "toppers" om det hadde vært mulig. Jeg har selv fjernet tånegler fordi mine vokser nedover og så ut. Uansett hva en gjør,vokser disse himla negla ned og gjør grusomt vondt
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg tenker på å fjerne dem fordi de pga psoriasis kun er festet der de kommer ut av huden, om du skjønner hva jeg mener... I tillegg til at de er smertefulle. ååjaa jeg aner ikke om det går ann å fjerne de helt. men når jeg fjernet de midlertidig så var det bare en liten operasjon av fastlege. gjorde ikke spesielt vondt i ettertid heller
Pupsilure Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Det går an å fjerne sidekantene av neglene, for de som er plaget med inngrodde negler. Da går man inn i vekstsenteret til neglen og ødelegger dette. Så vil tro det går an å ta hele også
Sugerøret Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Det går an å fjerne sidekantene av neglene, for de som er plaget med inngrodde negler. Da går man inn i vekstsenteret til neglen og ødelegger dette. Så vil tro det går an å ta hele også Høres helt for jævlig ut OG flott! Mine negler har jeg gitt opp,uansett hva jeg ,neglpleier og leger gjør vokser den ned og så ut.Det å trekke negler ut er ikke godt og frister lite.Ikke det å skjære dem ut heller for den saks skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå