Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Står i journalen min at jeg har lett ataxi. Hva betyr dette?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Takk! Betyr det at jeg har et koordineringsproblem da?
Gjest Badabing Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Takk! Betyr det at jeg har et koordineringsproblem da? Det er vanskelig for oss her inne å forklare, da ataksi kan gi forskjellige utslag. Du har krav på at legen forklarer deg hva hun/han skriver i journalen din, så jeg synes du heller bør få en forklaring der
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Ja, men legen er dust og idder ikke forklare noenting så prøver å finne en ny lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå