Gå til innhold

Smerter i korsrygg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? Våknet opp med disse smertene idag. Er 25år og har aldri tidligere hatt problemer med ryggen.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk lignende smerter en gang da jeg var på din alder, med utstråling til bena. Jeg har ikke hatt det verken før eller siden. Det var svært vondt og jeg kunne knapt bevege meg og jeg ble så bekymret at jeg dro på legevakten. Der slo de fast at der var lumbago, altså muskelsmerter i ryggen av ukjent årsak. Jeg fikk noe muskelavslappende med meg hjem. Det gikk over etter noen dager.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

JEg fikk sinnsyke smerter i korsryggen når jeg ble stresset eller bekymret meg for det økonomiske. =P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til lege og få sjekka at det ikke er prolaps! Bedre med en sjekk for mye enn en for lite i tilfeller der du har problemer med ryggen...

Skrevet (endret)

Kom deg til lege og få sjekka at det ikke er prolaps! Bedre med en sjekk for mye enn en for lite i tilfeller der du har problemer med ryggen...

Kjære måten du svarer på høres ut som at prolapser er lik evigvarendes problemer og smerter.

Nesten alle har en eller annen gang (og opp til flere ganger) prolaps i ryggen.De aller fleste er ikke en gang klar over det da det ikke er smerter med i bildet,eller at smertene går over innen rimelig tid ca 10dager.

Men så har du selvfølgelig prolapser som er alvorlige og som kan om ikke det blir reagert fort nok,lage problemer i flere mnd og år.

Om en ikke klarer å gå på do,er paralysert/lam i enten et bein eller begge= akutt legekontakt.

Noe de fleste gjør.

Har selv permanent nerveskade i ryggen pga prolaps.

Break,hvordan er formen i dag?

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...