SuperWo Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Som tittelen tilsier, så er jeg en usjenert jente som likevel er sjenert i senga. Jeg hadde sex tidlig, da jeg var 15 år, men læringskurven har vært heller slak. Helt til nå har jeg ikke brydd meg særlig, siden jeg som regel ikke har vært sååå interessert i de kjærestene jeg har hatt.. Ikke spør Men nå er det andre boller. Har endelig funnet en gutt jeg har blitt forelsket i! Vi har god sex, men jeg føler at jeg bare "ligger der". Jeg vil gjerne gjøre min del i senga også, det er jo begges ansvar for at sexen skal bli god! Jeg har aldri fått noen klager, heller tvert om, men vil gi han nytelse! Jeg har aldri sugd en gutt, og jeg er egentlig veldig nervøs for å suge han første gangen, livredd for å raspe penisen hans med tennene mine osv :gjeiper: Og jeg vet ikke heelt hva jeg skal gjøre.. Hadde blitt veldig takknemmelig(tror jeg typen hadde blitt også ) om noen hadde kommet med noen gode tips til å bli mer aktiv i senga.
LetThemEatCake Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Det är svårt att komma igång, men när du väl börjat så kommer det av sig självt. Och var inte rädd för att suga, de är inte sååå känsliga! Var inte rädd för att fråga honom vad han tycker om och vad som känns bra, och var uppmärksam på hans ansiktsuttryck och kroppsspråk. Du märker fort om du gör något fel.. Om du känner att du bara "ligger där" kan du ju testa att rida honom? Experimentera dig till lite olika ställningar när du ändå sitter upp! Min favorit är bakvänd ridtur. Alltså att jag sitter med ryggen mot honom och lutar mig bakåt och stöjder händerna i madrassen. Om det är tips på olika ställningar du vill ha så kan du ju bara söka lite på nätet.
SuperWo Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Det är svårt att komma igång, men när du väl börjat så kommer det av sig självt. Och var inte rädd för att suga, de är inte sååå känsliga! Var inte rädd för att fråga honom vad han tycker om och vad som känns bra, och var uppmärksam på hans ansiktsuttryck och kroppsspråk. Du märker fort om du gör något fel.. Om du känner att du bara "ligger där" kan du ju testa att rida honom? Experimentera dig till lite olika ställningar när du ändå sitter upp! Min favorit är bakvänd ridtur. Alltså att jag sitter med ryggen mot honom och lutar mig bakåt och stöjder händerna i madrassen. Om det är tips på olika ställningar du vill ha så kan du ju bara söka lite på nätet. Takker for svar Jeg tok litt i da jeg sa at jeg "bare ligger der", vi har sex i mange forskjellige stillinger så klart, men det jeg mente var at jeg føler jeg ikke gir nok da jeg ikke har sugd han enda eller runket han til han har kommet. Han kommer hver gang vi har sex, men føler jeg ikke er tøff nok i senga til å ta initiativ og til å suge ham. Men det finnes vel ikke noen lære-seg-å-suge-kurs, så da får jeg bare prøve å feile..
filantropen Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Skaff deg boka som heiter Supersex av tracey cox =) Litt litteratur åpner mykje i hodet :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå