Gå til innhold

Fest i Drammensveien


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

I anledning mine 1000 innlegg på KG inviteres samtlige brukere til fest i Drammensveien 1. Trøffel har i et anfall av sjelden generøsitet lånt oss lokalene, men vil ikke låne ut bestikke eller service. Kjipingen.

Det er en dannet sammenkomst, så det forventes at deltagerne møter opp i sine fineste virtuelle antrekk.

Ta med eget bestikk og asjett, samt glass. Bertha holder pærebrus, samt PV-gryte. Revetispa stiller med partyhatter.

Med vennlig hilsen ALo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da kommer Leya for å titte inn i de erfarnes rekker og sniklytte til samtalene......

holder det med pappfat???

eller er det kleskode for dem også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde K S? HILDE K S ?!? Du altså, jeg trenger hjelp til PV-gryta. Spesielt tilsmakingen av sausen er jo noget... eh... spesiell. Siden du er PV-ekspert, så tenkte jeg kanskje at du kunne....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

Nå er jeg også kommet, så du er ikke alene Arwen. Så vi får vel begynne å feste vi da. :skål!: :D :wink:

Tenker at frøken Anna kommer sist... Hun skal vel gjøre entré....

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg også! Kokken står i byssa og prøvesmaker PV-gryta, og et par paller med pærebrus er kjørt inn i ballsalen. - Heavy!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo bare bli en knallfest. Benytter anledningen til å inveitere alle til mitt 3000 jubileum i min dagbok. Det vil bli feiret på samme dag som tallet blir passert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er jeg omsider. Det var litt turbulens over Atlanteren, og selv om flyet mitt er stort, ble jeg noe forsinket. Hvor er pærebrusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...