Donnie Darko Skrevet 16. september 2003 #1 Skrevet 16. september 2003 Jeg trenger et sted og bo i Oslo snarest.. Jeg skal ha siviltjeneste fra og med den 24 september og jeg skulle egentlig ta over leieplassen til en venn men han bestemte seg plutselig for ikke og flytte alikevel!!! :x Jeg er desperat.... noen som vet om noe?
punkyB Skrevet 16. september 2003 #3 Skrevet 16. september 2003 Nå er det vel leiers marked har jeg hørt. Se i aviser og på nett - sett inn en annonse selv - heng opp oppslag.
Donnie Darko Skrevet 17. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2003 jeg prøvde finn.no men jeg fant bare selveier-leiligheter Er ingen som vet om noen kollektiv eller et eller annet billig?
Gjest GreenSky Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 Hva med www.bolignorge.no, da? Ellers så har de jo mange kollektiv-annonser i aftenposten aften.
Gjest Turi Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 Kontakt utleieselskapene. Selv har jeg leid av Bjerke Eiendom (de er på nett), og var veldig fornøyd med det. Eller kjøp Aftenposten Aften - der står utleieannonsene.
punkyB Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 jeg prøvde finn.no men jeg fant bare selveier-leiligheter Er ingen som vet om noen kollektiv eller et eller annet billig? Jeg er ikke spes. imponert over dine kreative evner og innsatsvilje her ..... Finnes flere sider på nett med utleie - har du prøvd å søke ? Det finnes mange firma som driver med utleie - kontaktet de ? Har du sett i aviser - feks. aftenposten aften , dagsavisen , avisen ?? Har du satt inn annonse selv i disse avisene ? Du kan lete etter oppslag rundt omkring - på studiested , butikken , lyktestopler (da gjerne i området der du vil bo) - har du gjort det ? Har du selv laget oppslag og hengt opp på de nevnte stedene ? Spør vennene dine om de vet om noe ?
Mrs. B Skrevet 17. september 2003 #8 Skrevet 17. september 2003 > http://www.hybel.no/ > http://www.hybelnett.no/
Gjest Zalomine Skrevet 17. september 2003 #9 Skrevet 17. september 2003 jeg prøvde finn.no men jeg fant bare selveier-leiligheter Da har du søkt feil. du skal søke på "bolig til LEIE", ikke "bolig til SALGS". Det er masser av leiligheter i Oslo på finn, til LEIE. Gitt at du ikke søker i kategorien for salg da...
Donnie Darko Skrevet 17. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2003 Tusen takk for alle råd og tips.. :D Jeg fant en Leilighet og skal flytte sammen med to gutter og ei jente.. skal innover og snakke med dem i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå