Gå til innhold

Øyelokkoperasjon


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har tunge øyelokk hvor det ene henger litt mer enn det andre. I dag har jeg vært hos spesialist for å se om jeg kan få det dekke en operasjon. Jeg var i grunn forbredt på at jeg ikke skulle få det, men var IKKE forbredt på at han skulle si at jeg kun fikk dekket det ene øyelokket. Han mente at det andre ikke var så ille og at han kunne gjøre de like .. Merkelig synes jeg , begge øyelokkene henger jo, men det ene henger litt mer. Veldig kjedelig om han ikke klarer å få det likt også . Er det noen som har vært borti noe tilsvarende er jeg takknemlig for svar. Tar også i mot råd om hva jeg kan gjøre . Kan det f.eks være mulig å be han ta begge, og betale selv for det ene ?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Du må jo bere spørje. Kor gammal er du? Det kan hende at du kan gjere det om att om nokre år, dei er forsiktige med å ta for mykje i første omgang, spesielt viss du ikkje er så gammal.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bere spørje. Kor gammal er du? Det kan hende at du kan gjere det om att om nokre år, dei er forsiktige med å ta for mykje i første omgang, spesielt viss du ikkje er så gammal.

Hei

Jeg er 40 år, ikke så veldig ung med andre ord ... Litt kjedelig å måtte gjøre det på nytt om noen år ..

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er heilt vanleg å gjere det om att når du passerer 60. Å gjere eit inngrep no som har effekt så lenge blir nok i overkant drastisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...