Solskinnsbolla Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hei Det har skjedd en del ganger det siste halvåret, kanskje fire-fem ganger at jeg plutselig har fått vondt øverst i magen etter et måltid, for deretter å kaste opp hele måltidet. Dette har ofte skjedd i forbindelse med middagsmat eller hvis jeg har spist mye chips. På lørdag skjedde dette igjen: Spiste grønnsaker med dipp til forrett, kjøtt og grønnsaker til hovedrett og hjemmelaget sjokoladekake til dessert. Jeg hadde også drukket en halv boks øl på forhånd og drakk to vin til maten. Så skjedde det igjen, det som har skjedd en del i det siste: Vondt øverst i magen, for deretter å kaste opp alt sammen. Etter oppkast helt fin igjen. Noen med liknende erfaringer som kan fortelle? Noen med tips om hva det kan være?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå