Gjest TS Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg har planer om å forsøke å bli gravid i løpet av sommeren, men tar allergimedisiner som ikke skal brukes ved graviditet / amming. (aerius tabletter og nasonex nesespray) Er pollenallergiker og tar medisiner fra februar/mars til september. Hvordan har dere andre allergikere løst medisineringen ved graviditet / amming? De medisinene jeg står på nå er de som har best effekt for meg. Har tatt allergimedisiner i tyve år og har testet en del ulike typer. Hvilke typer er trygge å bruke? Takker for svar
Gjest kårky Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 det burde du ta med legen din. Hva jeg kunne ta som gravid vs deg som gravid er forskjellig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå