hallon Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei! Når jeg er ute å går/ jogger uavhengig av underlag og sko, får jeg kronisk ondt på baksiden av leggene og ned. Spesielt i oppoverbakker. Smerten kan også komme når jeg trener med visse treningsmaskiner. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Håper på svar da jeg har slitt med dette i 7 år. Legene tror det er benhinnebetenelse, men ingen medisin eller masasje hjelper. Hjelp!
Sugerøret Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 ville nesten krevd en Henvisning til ortoped gjennom fastlegen. Jeg misliker sterkt disse " jeg tror atte du atte" fastlegenes diagnoser. Ettersom du skriver uavhengig av underlag og sko-går jeg utifra du har forsøkt forskjellige typer løpesko,ellers ville jeg anbefalt å teste andre par.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå