Gå til innhold

Smerter i leggene!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg er ute å går/ jogger uavhengig av underlag og sko, får jeg kronisk ondt på baksiden av leggene og ned. Spesielt i oppoverbakker. Smerten kan også komme når jeg trener med visse treningsmaskiner. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Håper på svar da jeg har slitt med dette i 7 år.

Legene tror det er benhinnebetenelse, men ingen medisin eller masasje hjelper.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville nesten krevd en Henvisning til ortoped gjennom fastlegen.

Jeg misliker sterkt disse " jeg tror atte du atte" fastlegenes diagnoser.

Ettersom du skriver uavhengig av underlag og sko-går jeg utifra du har forsøkt forskjellige typer løpesko,ellers ville jeg anbefalt å teste andre par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...