Gå til innhold

Syk- og operasjon om 5 dager


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Off.. skal opereres nå på fredag og har sittet hjemme siden onsdag med en kraaaftig forkjølelse.. håper at jeg blir såpass frisk at jeg får operert! Orker ikke tanken på en ny sommer med aaaltfor trange bikinier for å holde alt på plass :S

Er det noen som vet HVOR strenge de er angående forkjølelse og brystreduksjon?

Håper på raske svar :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Du må ringe og høre :)

Jeg skal opperere beinet, og på brevet mitt står det følgende;

" Er du syk kan du ikke behandles pga komplikasjons-faren. Er du i tvil må du ringe inntakskontoret minst 2 dager før inngrep. "

Endret av Huffsa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...