Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Off.. skal opereres nå på fredag og har sittet hjemme siden onsdag med en kraaaftig forkjølelse.. håper at jeg blir såpass frisk at jeg får operert! Orker ikke tanken på en ny sommer med aaaltfor trange bikinier for å holde alt på plass :S Er det noen som vet HVOR strenge de er angående forkjølelse og brystreduksjon? Håper på raske svar :o)
Gjest Huffsa Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 (endret) Du må ringe og høre Jeg skal opperere beinet, og på brevet mitt står det følgende; " Er du syk kan du ikke behandles pga komplikasjons-faren. Er du i tvil må du ringe inntakskontoret minst 2 dager før inngrep. " Endret 25. april 2010 av Huffsa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå