Gjest green tea Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 jeg kjenner ikke noe lukt fra verken kjøtt middagene eller vegetar middagene jeg føler meg lit tet i nesen men ikke forkjølet, jeg tror ikke jeg har polen allergi for jeg nyser ikke nærheten av planter.
Gjest green tea Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 (endret) ... Endret 25. april 2010 av green tea
Bernardette Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg har kun kjent to mennesker uten luktesans, hos den ene var det medfødt og hos den andre skjedde det etter en bilulykke. Har dette bare plutselig blitt sånn?
Havtorn Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 jeg kjenner ikke noe lukt fra verken kjøtt middagene eller vegetar middagene jeg føler meg lit tet i nesen men ikke forkjølet, jeg tror ikke jeg har polen allergi for jeg nyser ikke nærheten av planter. Fint at du tåler Polen da.. Beklager, men det var da en skjønn skrivefeil! Nei, har du brukt nesespray nylig? Jeg mister bestandig luktesansen for en stund når jeg bruker nesespray. Forferdelig kjedelig. Ellers kan det være at du går en forkjølelse i vente og at det er derfor du har mistet luktesansen, ingenting farlig i det, men hvis du mister den helt over noen dager er sikkert et legebesøk lurt. Men litt rusk i nesa skjer med de fleste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå