Strenge Frk.Gerd Skrevet 26. april 2010 #21 Skrevet 26. april 2010 Nei.. sjalu er en av de tingene jeg har aldri vært, kanskje for lite sjalu tilogmed.
Gjest KateW Skrevet 26. april 2010 #22 Skrevet 26. april 2010 Jeg er ikke sjalu, og trenger en mann som tåler at jeg er omsvermet og sosial.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 26. april 2010 #23 Skrevet 26. april 2010 Jeg plages ikke nevneverdig med sjalusi heldigvis. Jeg sier heldigvis for jeg har en venninne som er veldig sjalu og jeg ser hvor det sliter på henne og på forholdet, så langt har hun ikke hatt noen grunn til å være sjalu men det hindrer henne ikke.
Anglofil Skrevet 26. april 2010 #24 Skrevet 26. april 2010 Jeg plages ikke nevneverdig med sjalusi heldigvis. Jeg sier heldigvis for jeg har en venninne som er veldig sjalu og jeg ser hvor det sliter på henne og på forholdet, så langt har hun ikke hatt noen grunn til å være sjalu men det hindrer henne ikke. Men hvem er vel egentlig du til å dømme henne for det? Jeg mener, vi har alle forskjellige terskler og grenser, og selv om du ikke ville blitt sjalu og mener det er feil, så betyr det jo ikke det at dine grenser er de eneste riktige. Jeg forsvarer ikke sjalusi, men det er strengt tatt ikke opp til deg å bedømme hva som faktisk er riktig eller galt. Det er jo opp til paret seg i mellom. Mvh Yvonne
Gjest Prøvekandidat Skrevet 26. april 2010 #25 Skrevet 26. april 2010 Men hvem er vel egentlig du til å dømme henne for det? Jeg mener, vi har alle forskjellige terskler og grenser, og selv om du ikke ville blitt sjalu og mener det er feil, så betyr det jo ikke det at dine grenser er de eneste riktige. Jeg forsvarer ikke sjalusi, men det er strengt tatt ikke opp til deg å bedømme hva som faktisk er riktig eller galt. Det er jo opp til paret seg i mellom. Mvh Yvonne Jeg dømmer henne ikke, selv om det kanskje kan virke sånn. Jeg sier heldigvis at jeg ikke er sjalu fordi jeg vet at hun sliter og fordi hun vet at hun ikke har noen grunn til det. Jeg mener ikke at mine grenser er de riktige men i dette tilfellet skulle min venninne gjerne vært mer som meg i følge henne selv. Og det sliter på forholdet, derfor er jeg glad jeg ikke plages av sjalusi. Bedre nå?
Steinar40 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #26 Skrevet 26. april 2010 Jeg plages ikke nevneverdig med sjalusi heldigvis. Jeg sier heldigvis for jeg har en venninne som er veldig sjalu og jeg ser hvor det sliter på henne og på forholdet, så langt har hun ikke hatt noen grunn til å være sjalu men det hindrer henne ikke. Og hvordan kan du vite at hun ikke har noen grunn til å være sjalu? De fleste går faktisk ikke akkurat rundt og annonserer at de har vært utro.
søt Skrevet 26. april 2010 #27 Skrevet 26. april 2010 Jeg vil egentlig tenke på meg selv som ikke sjalu, for det er liksom negativt vis man er det. Men i mitt forrige forhold ble jeg det for han oppførte seg ikke bra, men et annet forhold jeg var i var jeg ikke sjalu. Jeg håper ikke jeg opplever den gnagende følelsen det var å være sjalu igjen, er det for mye sjalusi i bilde i et forhold går det ikke i lengden tror jeg.
Suzy Skrevet 27. april 2010 #28 Skrevet 27. april 2010 Jeg blir sjalu om jeg er usikker, men heldigvis er jeg ikke det så mye
Gjest *Maja* Skrevet 28. april 2010 #29 Skrevet 28. april 2010 Nope...er ikke sjalu og har aldri vært det. Jeg stoler 100% på mannen min og hadde jeg ikke kunnet det så hadde jeg heller ikke giftet meg med han. Nå er ingen av oss sjalu heldigvis. Kunne aldri vært sammen med en som er sjalu.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå