Gå til innhold

Ømme brystvorter!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på bare 16 år.. I det siste har jeg hatt ganske ømme brystvorter. Jeg har gått på p-pillen 'loette' i rundt 1 og et halvt år, og har veldig ofte glemt pillen. Men har aldri hatt sex uten kondom uten å være sikker på at pillen skal fungere, men så var det en periode der jeg glemte den veldig ofte. Så jeg sluttet og tenkte jeg skulle vente til jeg fikk mensen med å begynne igjen, men det tok så lang tid at jeg bare begynte igjen. Nå, etter 3 dager med pillen igjen etter rundt 2-3 uker, har jeg fått veldig vondt i brystvortene! Noen som vet om det bare er på grunn av pillen eller om jeg KAN være gravid? Føler også at magen virker som den 'ikke vil inn' om jeg prøver å holde den inne.. Er veldig usikker (og fattig, som vil si jeg ikke har råd til en test), og jeg tør virkelig ikke spørre moren min om hun kan hjelpe. Vær så snill dere, hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi vite det???? Ta en test :sukk:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Har du hatt sex kan du være gravid. Det sier vel seg sjøl. Kjøp og ta ein test, de koster bare rundt hundrelappen, kan umulig være så fattig at du ikkje har råd til det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex kan du være gravid. Det sier vel seg sjøl. Kjøp og ta ein test, de koster bare rundt hundrelappen, kan umulig være så fattig at du ikkje har råd til det.

Du har tydeligvis aldri vært blakk. Er kontoen tom, så er den tom!

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Du har tydeligvis aldri vært blakk. Er kontoen tom, så er den tom!

Faktisk så har eg det.

Går an å f.eks skaffe seg ein jobb da, spørre om å låne av venner, spør den/de som kan være den eventuelle barnefaren om han vil hjelpe til litt, snakke med mora si.. Ellers er det vel bare ein ting å gjøre, og det er å vente ca.... 7 mnd.

Ellers... slutt å ha sex uten kondom, finn deg noe annet enn p-pillen siden du tydeligvis har store problemer med å huske å ta den.

Skrevet

Gå på helsestasjon e.l. Der kan du ta test gratis. Oppsøk evt, helsesøster på skolen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...