Gå til innhold

Tips til oppkjøring.


Nyterlivet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg skal ha oppkjøring på torsdag, kl 10:50, og lurte på om dere kunne hjelpe meg litt med tips o.l. Jeg føler meg trygg bak rattet og merker at jeg ikke er til hinder for noen, men jeg er litt nervøs for om sensor mener det. Kjørelæreren mener jeg 100% klar og det samme mener mor og jeg.

Har dere noen tips til åssen jeg skal klare å slappe av og hva jeg burde gjøre på oppkjøringsdagen? :)

Takker for svar.

Ruska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Distiller

Jeg hadde en kjøretime like før oppkjøring, og det hjalp i alle fall meg til å slappe av.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en time før oppkjøringa, der vi skal gå gjennom forskjellige ting. Får håpe dette hjelper på mine nerver også :)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å puste :) Kjør som vanlig, men vær litt ekstra oppmerksom på trafikkregler som fartsgrense, plassering osv. Det går nok bra! :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, det skal jeg prøve å huske på :)

Et spørsmål til dere som leser her; Vet dere hvordan sensorene i Tønsberg er? Rettere sagt, sem, siden det er der de holder til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Når du først møter sensor, så smil bredt og presenter deg på en hyggelig måte. Det kan lette veldig på stemningen at dere får et gjensidig godt førsteintrykk, dvs at dere møter hverandre på en positiv måte først.

Ønsker deg lykke til med oppkjøringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde oppkjøring i Tønsberg og var så nervøs at jeg måtte stoppe bilen allerede på p-plassen for å løpe å spy hehe.... sensor skjønte jo da at jeg var nervøs og hun visste hvordan hun skulle håndtere det og jeg ble roligere med en gang.

Så altså, si fra om at du er nervøs. De aller fleste er jo nervøse ved en slik prøve.

Og, jeg synes ihvertfall at hun jeg hadde som sensor fra Tønsberg var veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hei.

Alle sensorene i Tønsberg er veldig trivelige (noen er triveligere enn andre, men ingen av dem er "slemme"). Husk at de ikke er der for å dømme deg nord og ned, men for å se at kjørelæreren har gjort et riktig valg ved å sende deg til oppkjøring og for å se at du er klar for å kjøre alene.

Alle er nervøse før oppkjøring. Det er helt naturlig.

Du kjører en times tid med kjørelærer rett før oppkjøring. Her kan du stille de siste spørsmålene og få forklaring på ting du er usikker på. Benytt sjansen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Merker nervene flyr vekk her!

Får håpe jeg ikke er like uheldig som deg, Forever, og må stoppe bilen for å spy. Hihi.

Skal gjøre som strykebrett sier, å møte opp med et bredt smil og være hyggelig :)

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sørg for en god natts søvn etterfulgt av en bedre frokost før kjøretimen ;)

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...