Riskrem Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Er du en person som kan holde på en hemmelighet? Hvorfor/hvorfor ikke?
Gjest Trajan Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 jeg tar hemmeligheter til graven. Så ja jeg kan holde på hemmeligheter
Riskrem Skrevet 25. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2010 Noen hemmeligheter folk forteller meg er så spennende at jeg får lyst til å fortelle alle Men jeg gjør det jo ikke da, så jeg holder på dem.
Gjest Iril Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Selvsagt kan jeg det. Det er noe jeg forventer av alle voksne.
Gjest green tea Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 jeg likker ikke at noen for teler meg hemmelig heter. ja jeg kan holde på hemmeligheter.
Krummelure Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Ja, det er jeg god til! Ellers ville jeg ikke sett på det som hemmeligheter.
Gjest Iah Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Absolutt. Men jeg liker egentlig ikke å få vite (negative) hemmeligheter.
Fluffe Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 ja... men skal sies at jeg er veldig flink til å glemme de også
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Definitivt. Kunne jeg ikke det, hadde jeg ingenting i mitt arbeid å gjøre. Jeg skravler mye, men vet når det skal ties. Og som Iril: Det forventer jeg av alle voksne. Før man kan det, mener jeg det blir feil å kalle seg "voksen".
Sunniva81 Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Det kan jeg absolutt.Jeg har har fått vite mange hemmeligheter fra mine venninner,og jeg har aldri fortalt noe til noen.Liker at de kan komme til meg og fortelle meg ting i fortrolighet.Og forventer selvsagt det samme tilbake.Er da voksne mennesker med respekt og lojalitet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Ja, jeg kan holde på hemmeligheter. Som Trajan sier: de skal tas med til graven. Enig i det. Men det er mange som påstår at de kan nettopp det (holde på dem), og så glemmer de seg ved nærmeste kaffeslabberas. Det er enkelte ting som bare MÅ bringes videre, for enkelte. Og siden man jo bare sier det til sin aller, aller beste venninne (som har lovet dyrt og hellig å ikke si det videre), gjør det vel ikke noe? Tenker noen. Og "venninnen" har en annen venninne, som det bare MÅ deles med. Og alle lover å ikke si noe videre. Som ringer i stille vann beveger hemmeligheten seg fra kjerne til ytterkant. Jeg har absolutt ingen sans for slik oppførsel, og hvis jeg har en hemmelighet som jeg ikke vil at noen andre skal bringe videre; så beholder jeg den selv! Først da er jeg helt sikker.
MissStiles Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 Det kan jeg. Hvis en person sier til meg at det ikke må fortelles videre til noen, så gjør jeg ikke det. Best å holde det man lover.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #14 Skrevet 26. april 2010 Ja, det tror jeg Jeg er lite opptatt av å sladre og når noe er fortalt i fortrolighet har jeg ingen interesse av å spre det videre. Forteller heller ikke andres hemmeligheter videre til samboern min selv om han er veldig pålitelig. Men det er min egen oppfatning, det kan hende at jeg av og til har fortalt ting jeg har visst om noen til andre, dersom jeg ikke har trodd at det var "hemmelig".
Havtorn Skrevet 26. april 2010 #15 Skrevet 26. april 2010 Jeg kan holde på hemmeligheter ja. Jeg snakker helt utrolig mye, og ofte om løst og fast, men det som skal være hemmelig forblir også hemmelig. Kan ikke fordra "drama-runder" med fjortisfaktorer som bare skal bitche og baksnakke og legge ut om alt de vet om personer.. blæærg..
Reveal Skrevet 29. april 2010 #18 Skrevet 29. april 2010 Siterer Ephemra: Girls keep secrets in the strangest ways Girls don't tell We just sometimes have to say
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå