Nuith Skrevet 27. april 2010 #21 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes det er helt greit å være i 20-årene og fremdeles jomfru, men ved 35-års alderen begynner det å bli rart. Har respekt for de som ønsker å leve et liv uten sex, men om man ikke ønsker det, er vel 30-årene der man virkelig bør komme på banen mtp å stifte familie.
Lykkelitenen Skrevet 27. april 2010 #22 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes det blir helt feil å dømme noen opp og ned etter hvor mange, eller fraværende sexpartnere de har hatt. Absolutt alle her i verden skal klare å få seg et ligg bare de går inn for det eller ønsker det. Det det går på er hvor kresen man er, hvor mye bekreftelser man føler man trenger og hva slags forhold man har til seg selv og egen kropp. Alt dette er individuelle forskjeller hos oss, som man skal respektere! Signerer denne. Synes det er helt opp til den enkelte, og om noen ikke har hatt sex, så er ikke det noe jeg reagerer på, uansett alder.
fink Skrevet 27. april 2010 #23 Skrevet 27. april 2010 Jeg ville personlig heller blitt sammen med en som var jomfru i 20-årene, enn enn som hadde ligget med et stort antall kvinner.
Lena80 Skrevet 27. april 2010 #24 Skrevet 27. april 2010 Mener å ha lest at det finnes 40 tusen 40 åringer i Norge som aldri har vært sammen en kjæreste. Vet ikke om de ikke har hatt sex. Jeg mener det ikke finnes noe som er helt normalt eller unormalt. En har sex når en vil det, før eller senere. Jeg kan være uten i perioder uten at det er noe problem. Men så synes jeg det er veldig godt å dele den følelsen med noen og. Så jeg har sex når jeg ønsker, og koser selv når jeg ønsker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå