Gå til innhold

Menn som er jomfru

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på menn som velger å ikke ha sex før ekteskapet.

Har møtt en fyr som er 25 og er jomfru. Han har aldri hatt kjærste.

Lurer litt på hva jenter og gutter synes om alder og jomfruer.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det begynner å bli litt spesielt når mannen er 40.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

så det finnes håp for oss jomfruer her ute.

har selv valgt å vente til ekteskap, og vil helst finne en mann som er jomfru...:P

Gjest pepperen
Skrevet

Hei er sjølv ein mann på snart 33 år og forsatt jomfru.

Har ingen problemer med dette, er både sosial på jobb og i fritida. Men har valgt å vente til den rette stunden byr seg,,,:-)nå er det ikkje slik at eg sitter på gjerdet å venter...hehe, Men for meg er dette stort og vil vente til eg finner den som eg elsker og elsker tilbake.

Skrevet

Hei er sjølv ein mann på snart 33 år og forsatt jomfru.

Har ingen problemer med dette, er både sosial på jobb og i fritida. Men har valgt å vente til den rette stunden byr seg,,,:-)nå er det ikkje slik at eg sitter på gjerdet å venter...hehe, Men for meg er dette stort og vil vente til eg finner den som eg elsker og elsker tilbake.

Hærlig ;) håper det finnes mange av deg :)

Skrevet

30-35? Tenker ikke så mye over det egentlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

22-23.. Da begynner det å bli sært synes jeg. Jeg er 25 og har bare hatt sex med seks personer pga lange forhold og liten singeltid. Herregud, føler jeg har gått glipp av noe stort.. Sex er oppsktytt og hadde jeg ventet på "den rette" hadde jeg blitt skuffet.

Skrevet

Med mindre det personen er jomfru fordi han vil spare seg til bryllupsnatta, synes jeg det er litt rart å være 22-23 år og fortsatt jomfru..

Gjest pepperen
Skrevet

Hærlig ;) håper det finnes mange av deg :)

Det gjer det nok heilt sikkert av begge kjønn :) ...men trur ikkje alle sitter på "gjerdet" og venter,,,,er nok ikkje der man finner dei :ler:

Var sjølv dypt forelsket i ungdomsåra der avstanden til slutt blei for stor, dette kan vere ein medverkande årsak til at eg har ventet for å sjå om den rette dukker opp igjen.....

Gjest Utromann
Skrevet

Jo færre menn som er seksuelt aktive jo bedre for meg som vil ha sex med kvinner.

Mannfolk på mange og tjue som fortsatt er jomfru synes jeg er sært, men jeg er like glad.

Damer på over 30 og jomfru skygger jeg unna. Min erfaring er at de over 30 med liten erfaring har frigide tendenser. Tenk da på de som fortsatt er jomfru...huff.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Med mindre det personen er jomfru fordi han vil spare seg til bryllupsnatta, synes jeg det er litt rart å være 22-23 år og fortsatt jomfru..

Jeg er jomfru og 22 år. jeg har vel egentlig ikke noe imot at vi er seksuelle vesner og at jenter flest har pult mye. Det som er litt verre er at en del kvinner lar seg nedverdige til playere o.l, istedenfor de høflige, snille og respektfulle mennene som meg.

synes faktisk det er helt latterlig og uforståelig å se på at kvinner sluker alt disse gjør rått. kom gjerne og si at jeg generaliserer, men jeg ser slikt på byen hele tiden.

Blir ignorert noen ganger og skjønner ikke på noen måte hva jeg gjør som er så ille.

ikke noen ekle tilnærmelser, ikke noe stygt, er snill og høflig...er det i det hele tatt rart at jeg sitter med inntrykket av at dere kun tenker på en ting?

Er det noen som er uenige i mitt syn så burde dere se det med mine øyne. faktum er at kvinner flest kun trenger å åpne døren for å få sex...Har heller ikke de sperrene jeg har på byen og tør ikke gjøre noe på dagtid. Ikke nevn forhold takk. har ikke lyst å tenke slik 24/7:

Hun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn megHun har hatt mye mer sex enn meg

Og kom heller ikke og prat om det alderstullet og at det ikke haster, osv osv.

Hadde jeg ikke vært så psykisk sterk så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort...

Gjest stillness
Skrevet

Jeg bryr meg ikke.Det kan være forskjellige grunner til at noen er jomfru og jeg syns ikke det er rett å dømme noen etter hvor mange eller at de ikke har hatt sex med noen.

Jeg har vært med menn som har vært jomfru og ikke noe problem der ;)

For min del er jeg uenig at antall sexpartnere skal ha så mye å si for hvordan fyren er i senga.

Skrevet

Tenker ikke på menn som velger å ikke ha sex før ekteskapet.

Har møtt en fyr som er 25 og er jomfru. Han har aldri hatt kjærste.

Lurer litt på hva jenter og gutter synes om alder og jomfruer.

Jeg tenker 30 år, hvis du spiller kortene dine rett, så vil typen på 25 komme i mål 5 år før denne fristen.

Mange gutter har damerelatert selvtillitt som er lav fra tenårene og et godt stykke opp i 20-åra. Den som ikke drar damer, får ikke selvtillitt, og uten selvtillit er det vanskelig å dra damer. Jeg mistenker at han du snakker om har litt lav damerelatert selvtillit, og ligger langt under Rune Rudberg-nivå, når det gjelder sjekketeknikk. Dette kan også være en fordel for deg, fordi sjansen for at han løper etter andre er minimal.

Skrevet

Jeg er jomfru og 22 år.

skjønner ikke på noen måte hva jeg gjør som er så ille.

ikke noen ekle tilnærmelser, ikke noe stygt, er snill og høflig...er det i det hele tatt rart at jeg sitter med inntrykket av at dere kun tenker på en ting?

Jeg tror feilen din er at du avstår fra disse tilnærmelsene. Jeg tror kvinner vil bli tatt på og håndtert. Ordtaket du skal gjøre med andre det du vil andre skal gjøre med deg kan du gå etter.

Jeg foreslår dansekurs. Bli en danseløve, da får du anledning til å klå litt oftere, og hender som holder, stryker og knar, kan lett myke opp ett kvinnehjerte.

Skrevet

Jeg synes det blir helt feil å dømme noen opp og ned etter hvor mange, eller fraværende sexpartnere de har hatt.

Absolutt alle her i verden skal klare å få seg et ligg bare de går inn for det eller ønsker det. :sengekos:

Det det går på er hvor kresen man er, hvor mye bekreftelser man føler man trenger og hva slags forhold man har til seg selv og egen kropp. Alt dette er individuelle forskjeller hos oss, som man skal respektere!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det er veldig tiltrekkende med menn som ikke ønsker å hoppe på den første og beste bare for å ha sex. Supert med de som venter til de finner noen de er virkelig glad i. Ville heller ha blitt sammen med en på 30 som aldri hadde hatt noen, enn en som hadde hatt 20. Vil ikke dømme noen ut i fra hvor mange sexpartnere de evnt ikke har hatt, man må heller se an personen, hvordan han er.

Skrevet

Kommer an på om jeg kjenner personen som er jomfru eller ikke. Hvis jeg kjente han godt, ville jeg nok vite hvorfor han var jomfru, eller i det minste forstå hva grunnen kunne være. Da ville det ikke være rart.

Om det var en fyr jeg ikke kjente ville jeg syns det var rart han var jomfru hvis han var over 20 år.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Negativt. En som vil vente til en blir gift før han har sex ville ikke passet meg. For jeg gifter meg ikke uten å ha hatt sex med fyren først. Og jeg har ikke lyst å lære noen opp fra bunnen av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...