Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hvordan finner jeg mannens g-punkt? Er det opp i selve rompehullet og litt inn, eller er jeg helt på villspor?? Tusen takk for svar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Inn i analen, 4-5 cm inn og opp mot magen, hvis du skjønner! Der ligger g-punktet, (prostata), den føles som en klump som blir ruglete når den blir massert! Det gir mannen helt vill nytelse og eksplosive orgasmer
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Inn i analen, 4-5 cm inn og opp mot magen, hvis du skjønner! Der ligger g-punktet, (prostata), den føles som en klump som blir ruglete når den blir massert! Det gir mannen helt vill nytelse og eksplosive orgasmer Tusen takk, gleder meg til å teste det ut :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Bare husk å trimme neglen din heeelt ned, eller bruk en fingerplugg
Gjest padawan Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 du trenger ikke gå opp i toern for å finne den. det skal være mulig å finne det utenfra men da må han være kåt, ellers vil han får store smerter. det vil han få hvis du går opp i toern for å finne den uten at han er kåt også. når han er kåt kan du finne den ved å trykke på et punkt mellom pungen og anus. punktet er vel nærmere anus enn punken. den er på størrelse med mandlene dine i størrelse omtrent. vær forbredt på at han kommer veldig raskt når du trykker på denne.det gjør iallefall jeg. det er en av de kraftigste orgasmene jeg har når jeg stimulerer den og det er vel bare orgasmen når jeg kommer inni noen som er sterkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå