Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, folkens :-) Er ny her på forumet, nettopp registrert meg.

Litt sånn småbrisen nå, klokken er omtrent 3, vet det er på tide å krype til sengen. Men jeg er litt småsulten, og nå vurderer jeg å høvle meg noen slicer med jarlsbergost, sluke dem uten brødskiver, og skylle ned med sjokomelk..

Fikk meg til å lure på, hva liker folk å putte i munnen sånn når de vet at Ole Lukkøye er på vei opp gaten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egg & Bacon

Kebab

Pizza

Div rester

Brødskive med nugatti og hvitost

mandler

Kjøttkake

Pølse

...og sånt

Skrevet

Eller, hvis jeg kjenner Ole Lukkeøye komme snikende opp gata, putter jeg heller en tannkost i munnen. Men nattmat må man ha først. Og så slipper man å bli så dårlig i morgen

Skrevet

Jeg pleier å spise middagsrester. Da er pizza en fin lørdagsmiddag.

Hvis jeg har drukket pleier jeg i tillegg å drikke store mengder vann, selv om det fører til at jeg våkner på natten og må på do.

Et annet lite triks i ludo er å ha saft stående. Så blander du deg saft og drikker det når tørsten setter inn tidlig om morgenen. Litt lettere å presse i seg mye saft enn vann.

Fortsett å hydrere helt til urinen som kommer ut er lysegul(som hvitvin) eller blank.

Skrevet

Jeg elsker baguetter fra Big Bite. :D Men hvis jeg bare er hjemme så er nudler og ferdigpizza ganske godt :P

I går spiste jeg ingenting og da jeg våknet i morges var jeg kjempesulten. Da lagde jeg meg toast. nam nam

Skrevet

Jeg synes det er utrolig godt med speilegg, på brødskive med skinke og majones, med løk, tomat og agurk til.

Skrevet

Spiser ofte ganske avansert mat om natta jeg... Heldigvis står huset enda ;)

- pannekaker med bacon og sirup

- Brødskive med karbonade og speilegg

- Egg og bacon

- Pytt i panne frossen blanding, pluss egg, bacon/pølse biter

- Pita pizza med peperoni, sopp, rødløk, mozerella, hvitløk, vanlig ost..

Ellers hender jeg spiser rester hvis vi har hatt vorspiel/middag hjemme hos meg. Eller at jeg spiser før jeg reiser hjem... Kebab, hamburger eller lignende..

Pleier ofte å drikke noen glass med melk før jeg legger meg etter fest, da føler jeg meg ofte bedre dagen etter :)

Dagen etter drikker jeg MASSE farris, gjerne 1,5 liter i løpet av de første timene jeg er våken..

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Lomper med prim og kald pepsi max :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...