Veroincc Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei, folkens :-) Er ny her på forumet, nettopp registrert meg. Litt sånn småbrisen nå, klokken er omtrent 3, vet det er på tide å krype til sengen. Men jeg er litt småsulten, og nå vurderer jeg å høvle meg noen slicer med jarlsbergost, sluke dem uten brødskiver, og skylle ned med sjokomelk.. Fikk meg til å lure på, hva liker folk å putte i munnen sånn når de vet at Ole Lukkøye er på vei opp gaten?
Olivi Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Egg & Bacon Kebab Pizza Div rester Brødskive med nugatti og hvitost mandler Kjøttkake Pølse ...og sånt
Olivi Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Eller, hvis jeg kjenner Ole Lukkeøye komme snikende opp gata, putter jeg heller en tannkost i munnen. Men nattmat må man ha først. Og så slipper man å bli så dårlig i morgen
Supraspinatus Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Jeg pleier å spise middagsrester. Da er pizza en fin lørdagsmiddag. Hvis jeg har drukket pleier jeg i tillegg å drikke store mengder vann, selv om det fører til at jeg våkner på natten og må på do. Et annet lite triks i ludo er å ha saft stående. Så blander du deg saft og drikker det når tørsten setter inn tidlig om morgenen. Litt lettere å presse i seg mye saft enn vann. Fortsett å hydrere helt til urinen som kommer ut er lysegul(som hvitvin) eller blank.
Fortunatus Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Jeg elsker baguetter fra Big Bite. :D Men hvis jeg bare er hjemme så er nudler og ferdigpizza ganske godt I går spiste jeg ingenting og da jeg våknet i morges var jeg kjempesulten. Da lagde jeg meg toast. nam nam
-Fisken- Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Jeg synes det er utrolig godt med speilegg, på brødskive med skinke og majones, med løk, tomat og agurk til.
Leanne Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Spiser ofte ganske avansert mat om natta jeg... Heldigvis står huset enda - pannekaker med bacon og sirup - Brødskive med karbonade og speilegg - Egg og bacon - Pytt i panne frossen blanding, pluss egg, bacon/pølse biter - Pita pizza med peperoni, sopp, rødløk, mozerella, hvitløk, vanlig ost.. Ellers hender jeg spiser rester hvis vi har hatt vorspiel/middag hjemme hos meg. Eller at jeg spiser før jeg reiser hjem... Kebab, hamburger eller lignende.. Pleier ofte å drikke noen glass med melk før jeg legger meg etter fest, da føler jeg meg ofte bedre dagen etter Dagen etter drikker jeg MASSE farris, gjerne 1,5 liter i løpet av de første timene jeg er våken..
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Lomper med prim og kald pepsi max
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå