Gjest Caylee Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg har fuktighetskremen Nivea YOUNG Control Shine og i blader Beauty som jeg fikk på Vita står det at den er fra 18-25år, og jeg er 15. Har det noe å si?? jeg så det ikke før jeg hadde brukt kremen. Hvorfor 18?? Er det noen grunn til det?
Lykkelitenen Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Alder har ikke noe å si Skrives ofte for å gi en pekeoinn, men er ikke noe som må følges.... Så den kan du trygt bruke selv om du er 15. MEN den er ikke god, vil anbefale å heller investere i en litt bedre krem for huden din. Den gir lite fukt og er rett og slett uttørkende fordi den har så mye mattende ingredienser i seg. Kombiner den i allefall med en god nattkrem!
Gjest Caylee Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 (endret) Alder har ikke noe å si Skrives ofte for å gi en pekeoinn, men er ikke noe som må følges.... Så den kan du trygt bruke selv om du er 15. MEN den er ikke god, vil anbefale å heller investere i en litt bedre krem for huden din. Den gir lite fukt og er rett og slett uttørkende fordi den har så mye mattende ingredienser i seg. Kombiner den i allefall med en god nattkrem! HVorfor er det ikke bra :o? Og hvilken krem vil du heller anbefale (helst noe innen nivea) Endret 24. april 2010 av Caylee
Lykkelitenen Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Det er en mattende gele som derfor har fått i seg ingredienser som er uttørkende. Uttørkende kremer i seg selv er ikke bra for huden, spesielt ikke om den er fet eller uren, da kan den gjøre problemet værre.... Derfor lønner det seg å investere litt i kremer som ikke er poretettende, gir fukt og på sikt balanserer huden På vita har de f.eks Sensilis glacier og NBG 24:7 som gjør dette. Begge er trygge og gode kremer til ung hud De koster mer, men huden din har bedre av det i lengden og de varer lenger. Eventuelt så kan du kombinere den kremen du har med en rikere nattkrem, så får huden din byge opp fuktlageret om natten når det ikke gjør noe om du blir litt blank
Lykkelitenen Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Nå er jeg ikke niveafan, men deres aquasensation er den beste til ung hud. Ingen mineraloljer og gir masse fukt. Egner seg til de fleste ungdom. Koster 80 kroner
Gjest Caylee Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Nå er jeg ikke niveafan, men deres aquasensation er den beste til ung hud. Ingen mineraloljer og gir masse fukt. Egner seg til de fleste ungdom. Koster 80 kroner Tusen takk for svar :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå