Gå til innhold

Tattovering i Karlstad

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har søkt litt her, men ikke helt funnet svar på det jeg funderer på, så here it goes....

Har noen her fått seg tattovering i Karlstad? Tenker her spesielt på Exclusive tattoos;

http://www.ex-tat.com/docs/swedish/

Dette blir min første tattovering, motiv, farger, størrelse og plassering er bestemt, men jeg er fryktelig engstelig for dårlige studioer og synes det er greit å høre så mange vurderinger som mulig før jeg "hopper i det". Har igrunn tenkt på dette i over ti år, så det er vel på tide nå ;D

Ellers skal vi på ferie til Miami i juni og tanken har jo slått meg i forhold til Miami Ink-folkene, dvs. Lovehate tattoo studio..... Jeg er så fan av den serien og jeg synes det SER UT som om de er utrolig flinke der. Mulig at kjendisstatusen pusher opp prisene, men verdt å høre om noen har erfaringer her også.

På forhånd hjertelig takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vistnok være ganske vansklig å få time hos miami ink folkene.. må sende inn og avtale motiv lenge på forhånd.. prisene matcher nok også kjendisstausen en del tenker jeg.

men det skader neppe å prøve å komme i kontakt med dem og sjekke opp mulighetene

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg har nettopp sendt en mail til Miami nå, så vi får se. Bedre å forsøke og så evt.ikke få det til enn å tenke tilbake og si til meg sjøl at "det skulle jeg prøvd".

Noen flere som har tattoveringsstudiotips, så blir jeg glad for det :)

Det MÅ ikke være Karlstad eller Miami liksom... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...