Guriane Skrevet 4. mai 2010 #461 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) At du i det hele tatt gidder å spørre Guriane Siste alternativ er rett... Jeg vet det :dåne: Jeg angrer bittelitt på at jeg satte på et spørsmålstegn. For nå får jeg sikkert et seriøst (i den grad man kan kalle det seriøst) svar på det også Endret 4. mai 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. mai 2010 #462 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei, det er ikke ulovlig å gi gaver, og det er tanken som teller. Men du får altså ikke noen som helst hjelp på dette området av en mannlig kompis. Hvorfor ikke? Hva om du og den kompisen har ganske like interesser da, for det er jo faktisk mulig. Menn er ikke såååå forskjellige. Dere er iallefall ikke MER forskjellige på individnivå enn det kvinner er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mai 2010 #463 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg vet det :dåne: Jeg angrer bittelitt på at jeg satte på et spørsmålstegn. For nå får jeg sikkert et seriøst (i den grad man kan kalle det seriøst) svar på det også Kanskje - eller ren skjær ignorering som han også tyr til når det blir som vanskeligst å svare på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. mai 2010 #464 Del Skrevet 4. mai 2010 To fremmede mennesker i voksen alder som treffes tilfeldig, vil ofte ikke ha noen felles venner i utgangspunktet. Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å venner av det motsatte kjønn, men samme hva du mener, så blir det da som regel mer komplisert når man treffer en ny kjæreste. Øh, selvsagt ikke, men fordi de fleste sunne oppegående mennesker som ikke har diverse diagnoser vil ha et sosialt nettverk, så blir man bekjente og venner om enn ikke alltid nære venner, med hverandres venner. Man er på vennefester, bursdager, turer og ferier, da vil min venn Trygve blir din kompis Trygve, og Trygve vil kunne tipse meg om ting jeg kan overraske deg med, fordi han godt vet hvem du er og hva du liker. Det er slik voksne mennesker utvider venne og sosiale kretser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. mai 2010 #465 Del Skrevet 4. mai 2010 To fremmede mennesker i voksen alder som treffes tilfeldig, vil ofte ikke ha noen felles venner i utgangspunktet. Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å venner av det motsatte kjønn, men samme hva du mener, så blir det da som regel mer komplisert når man treffer en ny kjæreste. Det går da an å bli venner med hverandres venner når man har vært sammen en stund. Og har man venner av motsatt kjønn fra før er det jo kjæøresten som er problemet hvis han/hun skal lage drama bare fordi kjæresten har venner av motsatt kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. mai 2010 #466 Del Skrevet 4. mai 2010 Kanskje - eller ren skjær ignorering som han også tyr til når det blir som vanskeligst å svare på ting Helst trolig så blir det vel den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2010 #467 Del Skrevet 4. mai 2010 Så hvis min samboer har en spesiell hobby hvor jeg ikke kjenner detaljene, så kan jeg ikke spørre en kamerat - som har samme hobby - om gode tips til hva jeg kan kjøpe i gave? Er bakgrunnen for dette fordi Steinar tror jeg kommer til å benytte anledninge til å hoppe til køys med denne kameraten? Er det å be om et slikt tips en av de såkalte fristelsene man ksal holde seg unna? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. mai 2010 #468 Del Skrevet 4. mai 2010 Så hvis min samboer har en spesiell hobby hvor jeg ikke kjenner detaljene, så kan jeg ikke spørre en kamerat - som har samme hobby - om gode tips til hva jeg kan kjøpe i gave? Er bakgrunnen for dette fordi Steinar tror jeg kommer til å benytte anledninge til å hoppe til køys med denne kameraten? Er det å be om et slikt tips en av de såkalte fristelsene man ksal holde seg unna? :klø: Hehe ja sikkert. Eller så blir Steinar fornærmet fordi du var så dum at du trodde at en annen mann skulle kunne vite hva Steinar liker fordi han er jo et HELT annet individ og han kan jo umulig vite hva Steinar liker. Og om Steinar får vite at denne andre mannen har samme hobby, da skifter han hobby av rent prinsipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. mai 2010 #469 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hehe ja sikkert. Eller så blir Steinar fornærmet fordi du var så dum at du trodde at en annen mann skulle kunne vite hva Steinar liker fordi han er jo et HELT annet individ og han kan jo umulig vite hva Steinar liker. Og om Steinar får vite at denne andre mannen har samme hobby, da skifter han hobby av rent prinsipp. Selv om det fikk meg til å tenke på en gang Steinar sa at det ikke lønner seg å være for prinsippfast.. Endret 4. mai 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mai 2010 #470 Del Skrevet 4. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. mai 2010 #471 Del Skrevet 4. mai 2010 Selv om det fikk meg til å tenke på en gang Steinar sa at det ikke lønner seg å være for prinsippfast.. hehe Det strider jo mot alt det andre han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. mai 2010 #472 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Så hvis min samboer har en spesiell hobby hvor jeg ikke kjenner detaljene, så kan jeg ikke spørre en kamerat - som har samme hobby - om gode tips til hva jeg kan kjøpe i gave? Er bakgrunnen for dette fordi Steinar tror jeg kommer til å benytte anledninge til å hoppe til køys med denne kameraten? Er det å be om et slikt tips en av de såkalte fristelsene man ksal holde seg unna? :klø: Bra oppsummert, Tabris. Og grunnen til dette er at menn og kvinner er biologiske individer som er programmert til å pule hverandre når de blir alene sammen. Alltid. Spesielt når de snakker om fluefiske eller klokker. Penisringer har jeg trukket fra debatten. Endret 4. mai 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. mai 2010 #473 Del Skrevet 4. mai 2010 Bra oppsummert, Tabris. Og grunnen til dette er at menn og kvinner er biologiske individer som er programmert til å pule hverandre når de blir alene sammen. Alltid. Spesielt når de snakker om fluefiske eller klokker. Penisringer har jeg trukket fra debatten. Hahahaha ja. Ingenting som tenner en mann mer enn når du spør om råd om hvilkke klokker som er bra å kjøpe til typen sin i gave. Og fluefiske er ihverfall risikabelt å snakke om. Nei da bare må han kaste seg over deg og pule deg hardt og hemninsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 4. mai 2010 #474 Del Skrevet 4. mai 2010 Øh, selvsagt ikke, men fordi de fleste sunne oppegående mennesker som ikke har diverse diagnoser vil ha et sosialt nettverk, så blir man bekjente og venner om enn ikke alltid nære venner, med hverandres venner. Man er på vennefester, bursdager, turer og ferier, da vil min venn Trygve blir din kompis Trygve, og Trygve vil kunne tipse meg om ting jeg kan overraske deg med, fordi han godt vet hvem du er og hva du liker. Det er slik voksne mennesker utvider venne og sosiale kretser. Her lever du i Utopia igjen.. Trygve må ut av livet ditt når du innleder et forhold med Steinar, og derfor kan de aldri bli venner. Og det hjelper ikke at Trygve er en ihuga sportsfisker som bruker samme fiskestang og sluker som Steinar for Steinar er et helt annet individ, og som Bianca så fortreffelig sier - Steinar vil bytte hobby til frimerkesamling av ren trass når han får greie på at Trygve liker sportsfiske. Du vet, Trygve er ikke helt god når det handler om fiske, da slenger han ut marken sin fortere enn svint og håper på napp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. mai 2010 #475 Del Skrevet 4. mai 2010 *noterer flittig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 4. mai 2010 #476 Del Skrevet 4. mai 2010 *noterer flittig* Det begynner vel å bli noen sider i den boka di nå? Du kan vel snart gå Knausgård i næringa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. mai 2010 #477 Del Skrevet 4. mai 2010 Det begynner vel å bli noen sider i den boka di nå? Du kan vel snart gå Knausgård i næringa... Hva er det du noterer. Gullkorn fra Steinar? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 4. mai 2010 Forsto du hva jeg skrev? Eller finner du bare opp svada noe for å holde diskusjonen i gang? Poenget mitt er at jeg ikke er interessert i å ha noen kvinnelig venn. Og dermed spiller det ingen rolle for meg om alle andre kvinner og menn klarer å være kompiser. Med unntak av dama mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. mai 2010 #479 Del Skrevet 4. mai 2010 Poenget mitt er at jeg ikke er interessert i å ha noen kvinnelig venn. Og dermed spiller det ingen rolle for meg om alle andre kvinner og menn klarer å være kompiser. Med unntak av dama mi. I klartekst vil dette si at du og damen din skal leve i eksklusiv tosomhet. Har jeg forstått det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Her lever du i Utopia igjen.. Trygve må ut av livet ditt når du innleder et forhold med Steinar, og derfor kan de aldri bli venner. Og det hjelper ikke at Trygve er en ihuga sportsfisker som bruker samme fiskestang og sluker som Steinar for Steinar er et helt annet individ, og som Bianca så fortreffelig sier - Steinar vil bytte hobby til frimerkesamling av ren trass når han får greie på at Trygve liker sportsfiske. Du vet, Trygve er ikke helt god når det handler om fiske, da slenger han ut marken sin fortere enn svint og håper på napp... Det er en ting jeg snart virkelig begynner å lure på her altså! Tror dere at jeg vil ha meg dame og kjæreste for å flere mannlige venner??? Herregud, sier jeg! Noen ganger må jeg bare si at kvinner ... Endret 4. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg