Gjest Anonym Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Har de siste ukene hatt vondt i selve klitoris eller området rundt. Smertene har gått litt opp og ned, men det er vondt når jeg tar eller presser på området. Har undersøkt litt på nettet, men har ikke funnet noe som kan hjelpe. Lurer på om det kan være noe alvorlig eller om jeg bare er blitt øm eller sår etter for mye stimulering. Kjæresten min kan være litt hardhendt til tider. Er det noen som har erfart noe lignende, eller har noen forslag om hva dette kan være?
Topplue Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 vondt når du tisser? Kan være blærekatarr. Eller be kjærsten din ikke være fult så hardhent.
Gjest Anonym Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Får ikke vondt når jeg tisser nei.. Tviler egentlig på at det er blærekatar eller urinveisinfeksjon, har lest om symptomer for dette på nettet. Har bedt ham om å ta d mer forsiktig, men problemet har ikke gått bort.
Topplue Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 har du hatt vondt før? pga sex eller andre grunner? Du burde ringe og høre med legen om å få tatt en prøve på om det kan være sksuelt overførbare sykdommer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Går du ofte med truse innlegg, eller truse i spesielt stoff, dekker de ytre kjønnsleppene dine klitorisen til vanlig? Jeg kan få utrolig vondt noen ganger i klitoris, uten å ha hatt sex osv. Jeg vet ikke, men jeg tenkte om det kunne skyldes tørke eller at noe irriterte klitorisen. Prøv å sove uten truse og vask det hver dag, kanskje det hjelper? Eller så kanskje det kan være at man har fått stinn i den tro :/
LetThemEatCake Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Jag får samma problem ibland, men det håller bara i sig ett par minuter/sekunder åt gången. Jag tror att det är någon nerv som hamnar i kläm eller så. Men i och med att du gått med det så länge och har konstant ont så skulle jag råda dig att gå till en läkare. Det är säkert inte farligt, men det är ju jobbigt ändå.
LetThemEatCake Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Jag glömde fråga: Svider det utanpå eller ömmar det inuti? För om det svider så kan det ju lätt vara en könssjukdom eller någon irritation av något slag.
Gjest 16 år Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 jeg har samme problem ,og jeg har ikke hatt disse smertene før. Området rundt/på klitorisen blir fortere sårt og vondt enn før , og jeg skjønner ikke hvorfor ? jeg har hatt blærekatar ett par ganger det siste halvåret , men det gjør ikke vondt ved mindre jeg tar på det, eller når kjæresten min skal gå inn i meg .Hvis vi har hatt sex, kan det hende at jeg noen ganger får vondt når jeg tisser dagen etter.
Gjest Do u liek mudkip Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har ingen smerter når jeg er på do, men klitorisen min stikker ut og er så følsom at det gjorde vondt. Gjør vondt bare jeg går og jeg har ingen anelse hvorfor...
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Min er også øm innimellom, og jeg får sånne ''strålesmerter'' som skyter oppover i magen.. Aner ikke hva det er for noe, men virker som det er noe med nervene inni der. Anonymous poster hash: 051b1...7f0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har hatt vondt i/rundt klitoris flere ganger etter for mye stimulering, enten fra meg selv eller andre. Men det varer bare ca. ett døgn da. Har det vart lenge uten at den er stimuert kan det være noe annet... Anonymous poster hash: fbf48...a74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå