Gjest Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 De siste dagene har jeg blitt tvunget til å se på en del bilder av meg selv.. Vanligvis når jeg ser på bilder av meg selv, så er det bilder som jeg selv har endret vha Photoshop. (Som facebook-bilde osv..) Der har jeg da alltid gjort nesen min litt mindre.. Så jeg har nå kommet frem til at jeg blir nesten nødt til å ta neseoperasjon. For inne i hodet mitt, så har jeg jo allerede gjort dette! I hodet mitt ser jeg bildene som jeg bruker på facebook, hvor nesen er endra på. Men det er jo ikke sånn jeg faktisk ser ut!! Så selvtilliten er det ikke noe i veien med, helt til jeg kommer på/ blir minna på av bilder at jeg faktisk ikke ser sånn ut.. Like fælt hver gang. Jeg har surfa rundt ganske mye nå. Endte først på Oslo Plastikkirurgi, men etter å ha lest om mange dårlige opplevelser der (oftest ang. fettsuging), har jeg endra dette til Klinikk Bunæs. Men der ser jeg også folk har LITT negative opplevelser, da angående neseoperasjoner! Jeg blir helt skrullete... Det føles ut som om det er et kjempesjansespill! Hvordan i f*** klarte dere å bestemme dere? For meg er penger ikke et issue. (Det hørtes kjempesnobbete ut, det er langtfra saken, jeg har bare jobbet rævva av meg de siste to årene utenlands, og enda ikke kjøpt leilighet eller noe annet..) Nesen min er litt bredere på den ene siden enn den andre, grunnet 2 brudd når jeg var mindre. Den er i tillegg ganske bred på tuppen, noe jeg kunne tenkt meg å forandret på. Kan dere være så snill å fortelle deres neseoperasjonhistorie, og samtidig si hvilken klinikk dere endte på? :D
Gjest TheaTee Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hei! Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Jeg sitter og ser på bilder, eller ser på meg selv i speilet, og tenker at jeg bare MÅ ta en neseoperasjon! Jeg har liksom ikke noe valg. Den passer ikke inn i ansiktet mitt og ødelegger harmonien fullstendig. Det høres ut som vi har litt lik nese. Ihvertfall har jeg også bred tipp. Jeg har lest en del på nettet, og også her på forumet. Ser det er veldig blandede følelser til de forskjellige klinikkene, så jeg har også vært helt lost. Det er jo en utrolig viktig avgjørelse, og man vil jo få det beste resultatet. Penger har heller aldri vært en issue for meg! Det kan liksom ikke måle seg med et godt resultat kontra et dårlig et. Nesen sitter jo midt i ansiktet, så et dårlig resultat ville vært helt grusomt! Ok, skal prøve å ikke la dette bli FOR langt, men gå rett på sak! Jeg var på konsultasjon hos Morten Haug på Nobel Clinic (skulle egentlig til Bunæs, men de hadde lenger sommerferie enn Nobel) for halvannet år siden. Han sa at det ikke var så mye å gjøre med nesen. Man kunne operere tippen, men det ville gi et "operert resultat". Virket som han mente at huden var et problem (altså tykk hud). Han sa at han ville IKKE ta sjansen ihvertfall. Ok, tenkte jeg da, siden han var så sikker, var det vel kanskje ikke no vits i å gå til noen andre. Jeg hadde vel ikke noe valg enn å prøve å like nesen min. Men det har ikke latt seg gjøre. Jeg har vært helt besatt av å se på før- og etter bilder av andre på nettet, for så å sammenligne dem med nesen min. Mange av nesene var ganske like og med gjerne et verre utgangspunkt enn mitt, så jeg slo ikke fra meg tanken på mulighetene for en operasjon. Etter å ha holdt på med dette i halvannet år, bestemte jeg meg for å gå på konsultasjon hos Klinikk Bunæs. Han kunne fortelle meg at det overhodet ikke var noe problem å operere nesen min. Han sa det var brusk tippen bestod av og ikke tykk hud. Han sa at resultatet ville bli en nese som var en størrelse mindre. Ikke en utpreget operert nese, men den ville harmonere med resten av ansiktet. Han fikk også han andre plastikkirurgen der, Dr. Tvedt, inn for å se, og han var helt enig. Jeg fortalte også Bunæs om Morten Haug på Nobel og da sa han "Haug har operert 50 neser, mens jeg har operert kanskje 50 000. Du må gå til en som KAN neser". Bunæs var meget selvsikker i sin sak og sa "stol på meg" på en meget troverdig måte. Konsultasjonen var meget rask, og jeg ble litt sikker på om jeg hadde fått bra nok info. Dette er tross alt en meget stor avgjørelse! Men jeg velger å prøve ut dette. Har liksom ikke noe valg føler jeg. Nå har det gått så langt at jeg heller vil ta sjansen, og kanskje ikke bli hundre prosent fornøyd, enn å gå med en nese jeg hater. Selv om jeg føler det er en bare en liten justering som skal til. Vil jo absolutt ikke at folk skal se med en gang at jeg har operert den heller. Er jeg heldig vil de kanskje ikke legge merke til det i det hele tatt, bare at det er noe annerledes. Nå har jeg ihvertfall bestilt time og skal opereres om ca. 2 uker. Gleder meg, men gruer meg selvfølgelig også litt. Hvordan går det med deg? Har du vært på noen konsultasjoner? Jeg skal sørge for å fortelle deg hvordan det har gått ihvertfall!
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Åh, så godt med et så fantastisk svar Jeg føler så med deg, og kjenner meg igjen i alt egentlig. Det er profilen min jeg er mest nedtrykt over. Og hvis jeg blir tatt bilder av i en litt teit vinkel, så får jeg DEN kulen på nesa. Fælt. Ingen konsultasjoner enda, men jeg skal prøve å få bestilt til høsten hos Bunæs. Det var så godt å høre at du hadde en positiv opplevelse hos dem! Det beroliger meg litt kjenner jeg.. Du mååå fortelle meg hvordan det går! Jeg ønsker deg så mye lykke til! Vi må vel begge være forberedt på at det tar lang, lang tid før nesen faktisk ser bra ut etter en operasjon, men så lenge alt går etter planen, og du har en god følelse etterpå.. Ser frem til å høre fra deg igjen, og så masse lykke til!!
TheaTee Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Hei igjen! BEKLAGER at jeg ikke har svart før nå! Jeg har hatt hundre tanker og følelser rundt dette inngrepet og tenkte at jeg kanskje ikke burde verken advare eller anbefale deg noe som helst før jeg var litt sikrere i min sak. Men jeg kan jo si at jeg foreløpig ikke er fornøyd med verken resultatet eller behandlingen fra klinikken. Jeg har forresten skrevet i tråden ”Neseplastikk” under kallenavnet Jente_83. Jeg forklarer jo en del der. Men jeg kan gjenta det her med at jeg synes resultatet er foreløpig ganske dårlig. Nesen er tydelig skjev, den t.o.m. FØLES skjev! Tuppen er dessuten altfor spiss og igjen; veldig skjev! Behandlingen fra klinikken sin side har vært dårlig fordi det virker som de er totalt likegyldige til pasientene. Hastverk er stikkordet! Og oppfølgingen har nesten vært ikke-eksisterende. Jeg har også kviet meg til å kontakte de selv. Altså, de er jo hyggelige der. Får nesten litt dårlig samvittighet nå! Noen av resepsjonsdamene er veldig hyggelige, det samme med Dr. Tvedt. Bunæs er også hyggelig, men litt mer spesiell kanskje. Jeg må presisere at jeg kan fort bli litt hysterisk til tider og muligens overdrive litt. Jeg burde nok avvente litt før jeg uttaler meg FOR MYE. Men jeg skal holde deg oppdatert ihvertfall! Skal som sagt tilbake for å ta stingene snart (noe jeg måtte ordne med selv) og skal da høre hva han har å si i forhold til skjevheten osv.! Du burde nok vente litt med å bestemme deg for denne klinikken, men som sagt jeg vil verken anbefale eller advare mot noe som helst i skrivende stund før jeg ser resultatet tydeligere, som tross alt er det viktigste! Men akkurat nå angrer jeg og savner min gamle nese! Hehe, utrolig nok!
Gjest meg Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 (endret) Stakkars deg Theatee, har du ikke lest all kritikken mot Bunæs her på kvinneforumet? Jeg håper du er av de heldige som blir fornøyd. Jeg ble selv operert av han for 3 år siden og jeg angrer på at jeg gjorde det. Nesen min er blitt større og lengre samt spissere...uff. Du får vente å se ett år, vil gjerne høre hvordan det går da. Endret 8. juli 2010 av SportyShorty Endret iht reglene
Gjest Mannemann Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg syns at de fleste som har operert nesen sin blir ubalanserte i hele ansiktet. Nesen sitter jo midt i ansiktet,så forandrer man nesen så forandrer man ansiktet sitt. Heidi Montag er jo et veldig godt eksempel på at neseplastikk kan gjøre en pen jente, mindre pen... Og hva er det som er så galt med å ha en kul på nesa? Det er det uperfekte som er perfekt Kan dere ikke legge ut bilde av nesene deres, så kan vi andre på forumet her si om den behøver operasjon eller ikke?
Gjest operert Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har operert hos Bunæs og nå sier jeg det som det er her, så får jeg bli sensurert eller hva enn som skjer. Jeg er ikke fornøyd. Første gang skulle jeg løfte nesen, gjøre den smalere og fjerne en liten kul på neseryggen. Etter et halvt år kollapset noe av nesebenet så jeg fikk et tydelig søkk på neseryggen. Tippen ramlet ned så den pekte nedover og jeg fikk en kul oppå nesetippen. Bunæs sa til meg på kontroll at nesen var fin og at den sto i rett vinkel og at dette var noe jeg fantaserte (han brukte ikke det ordet) om selv. Jeg tok omoperasjon hos han og han ville ha 10 000 kr for det. Jeg sa at jeg var villig til å betale 5000 kr, det fikk jeg. På om-operasjonsdagen sa han til meg at nesen ikke var fin slik den så ut, men nå skulle jeg bare slappe av for jeg kom til å bli kjempefornøyd (slik han sa med overbevisning første gang). Etter andre operasjon spurte jeg han om han nå var sikker på at nesen ikke skulle synke. Det var han helt sikker på. Jeg ba alikevel om å få en konsultasjon 6 mnd etter, da jeg var redd det samme skulle skje en gang til. Den har sunket, ikke så mye som etter første operasjon, men den er nå i den vinkelen den var før jeg opererte i det hele tatt. Nesen har blitt litt smalere, det skal han ha, men når jeg smiler gir det et inntrykk at nesen peker mer ned enn den gjorde før jeg i det hele tatt opererte. I tillegg har jeg fortsatt en liten kul over neseryggen. Bunæs sier, som han hver gang har sagt til meg at nesen min er perfekt nå. Nå sist turte jeg å ta opp diskusjonen med han for hvordan i huleste skal jeg stole på hva han sier til meg når han sier at nesen er perfekt, men under andre operasjon sier at resultatet ikke var bra? Jeg blir så sint! Jeg har betalt nesten 40 000,- for dette! Jeg sa at han kan snakke for seg selv og si at HAN synes nesen er perfekt, men JEG synes ikke det.Han mente at absolutt alle nesekirurger i verden ville sagt at min nese nå er perfekt. Men han sa også at han kunne operere meg en gang til, men da ville det koste meg penger. Jeg har ikke turt å si noe imot Bunæs før nå på siste etterkontroll. De gangene jeg har møtt han har han som regel sagt at jeg kommer til å bli kjempefornøyd, resultatet er kjempebra, ser jeg ikke det må det være noe galt med meg.. Uansett, er jeg så glad for at jeg nå klarte å stå opp for meg selv når jeg var der og ikke la han overkjøre meg. Jeg opplever at nesen peker ned og at jeg har en tung tipp. Jeg har tatt bilder av alle resultatene og kan dokumentere det. Jeg kommer til å gå til en annen kirurg for å høre hva han sier for å være sikker på at ikke Bunæs har rett, at det er jeg som fantaserer.
Gjest Tidl operert Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Hei. Kom over denne tråden nå. Vet ikke om det er for sent, men jeg tenkte jeg ville svare. Jeg opererte nesen min (full rinoplastikk, fjernet kul og lagde den litt kortere) for mange år siden på Plastisk kirurgisk institutt v/Gorm Bretteville. Var kjempefornøyd med både behandling og resultat. Var inne hos Dr. Kveim (anerkjent plastisk kirurg) for ett år siden for konsultasjon for øyelokk og fortalte at jeg hadde gjort nesen for noen år tilbake. Jeg husket ikke hva kirurgen het da, men Kveim foreslo Bretteville som alternativ. Ja, han er det svarte jeg. Da sa Dr. Kveim "ja det er bare et par her i byen som er spesialister på neser, og han er en av de". Du finner han her: http://www.gormbretteville.no/ Tenkte bare å tipse, så kan du evt be om konsultasjon.
junela Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Her kommer e sent svar, men vil virkelig si MIN oppfattning av Bunæs!! Jeg har aldri truffet denne kirurgen, men jeg har sjelden hørt et mer uprofesjonelt utsagn en det han sa ang. kirurgen på Nobel Clinic! Helt utrolig! Tviler på at Bunæs vet hvor mange neseoperasjoner kirurgen der har utfør, like mye som jeg tviler på at han selv har utført 50 000! Nei, magefølelsen der ble ikke bra for min del...virker på meg som om han bruker den gode, gamle "tråkke på andre for å heve meg selv..."
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 50 000. Del det på 365 136.98630137136.98630137 Greit nok, han rekker mer enn bare en nese til dagen La oss dele det på 5? 27.397260274 Altså, 5 neser pr dag, året rundt i 27 år. Jeg vet ingen ting om han som kirurg, men om dette utsagnet er reelt så er det rimelig usannsynlig at det er sant.
Gjest Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Tusen, tuuusen takk for alle svar og råd her!! Jeg setter så pris på at folk vil dele sine historier, sånn at ikke bare jeg, men også andre kan lære av det. Har fullstendig lagt Klinikk Bunæs på hylla nå ja!!
junela Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Tusen, tuuusen takk for alle svar og råd her!! Jeg setter så pris på at folk vil dele sine historier, sånn at ikke bare jeg, men også andre kan lære av det. Har fullstendig lagt Klinikk Bunæs på hylla nå ja!! Det synes jeg høres fornuftig ut! Velg en kirurg du føler tillit til, og som ikke snakker nedlatende om andre kirurger, det er nemlig ikke vanlig å gjøre det, og da ringer det en bjelle i hodet mitt MED EN GANG!!!!! Håper du blir fornøyd med det valget du ender opp med:) Lykke til!!
Naos Skrevet 16. september 2010 #14 Skrevet 16. september 2010 Jeg har operert hos Bunæs og er veldig fornøyd. Han er en spesiell type, det er jeg enig i, men jeg følte meg trygg og ivaretatt - og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det er noen år siden nå, så jeg tenker ikke så mye på det lenger, og jeg må innrømme at jeg aldri har vært så opptatt av den at jeg sto foran speilet og finstuderte den i tiden etterpå, da det var nok for meg at humpen var borte!
Gjest hjrem Skrevet 17. september 2010 #15 Skrevet 17. september 2010 Jeg har operert nesen min både på Oslo Plastikkirurgi og Nobelklinikken. Da jeg opererte meg hos Oslo Plastikkirurgi ble det ytre resultatet veldig bra, men han operte meg slik at nesen ble mye mindre innvendig også, slik at jeg ikke fikk puste. Deretter ba jeg om ny operasjon og fikk dette, og det indre resultatet ble også bedre. Da jeg fortsatt ikke var fornøyd, men det var kun det ytre, hadde jeg ikke krav på ny operasjon gjennom garantien. Opererte meg også derfor på Nobelklinikken. Er veldig fornøyd med begge resultatene, bortsett fra det at jeg ble sydd mindre nesebor innvendig.
Supramundane Skrevet 21. september 2010 #16 Skrevet 21. september 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Supramundane, mod
Gjest Inger Skrevet 22. mars 2011 #17 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har operert hos Bunæs og nå sier jeg det som det er her, så får jeg bli sensurert eller hva enn som skjer. Jeg er ikke fornøyd. Første gang skulle jeg løfte nesen, gjøre den smalere og fjerne en liten kul på neseryggen. Etter et halvt år kollapset noe av nesebenet så jeg fikk et tydelig søkk på neseryggen. Tippen ramlet ned så den pekte nedover og jeg fikk en kul oppå nesetippen. Bunæs sa til meg på kontroll at nesen var fin og at den sto i rett vinkel og at dette var noe jeg fantaserte (han brukte ikke det ordet) om selv. Jeg tok omoperasjon hos han og han ville ha 10 000 kr for det. Jeg sa at jeg var villig til å betale 5000 kr, det fikk jeg. På om-operasjonsdagen sa han til meg at nesen ikke var fin slik den så ut, men nå skulle jeg bare slappe av for jeg kom til å bli kjempefornøyd (slik han sa med overbevisning første gang). Etter andre operasjon spurte jeg han om han nå var sikker på at nesen ikke skulle synke. Det var han helt sikker på. Jeg ba alikevel om å få en konsultasjon 6 mnd etter, da jeg var redd det samme skulle skje en gang til. Den har sunket, ikke så mye som etter første operasjon, men den er nå i den vinkelen den var før jeg opererte i det hele tatt. Nesen har blitt litt smalere, det skal han ha, men når jeg smiler gir det et inntrykk at nesen peker mer ned enn den gjorde før jeg i det hele tatt opererte. I tillegg har jeg fortsatt en liten kul over neseryggen. Bunæs sier, som han hver gang har sagt til meg at nesen min er perfekt nå. Nå sist turte jeg å ta opp diskusjonen med han for hvordan i huleste skal jeg stole på hva han sier til meg når han sier at nesen er perfekt, men under andre operasjon sier at resultatet ikke var bra? Jeg blir så sint! Jeg har betalt nesten 40 000,- for dette! Jeg sa at han kan snakke for seg selv og si at HAN synes nesen er perfekt, men JEG synes ikke det.Han mente at absolutt alle nesekirurger i verden ville sagt at min nese nå er perfekt. Men han sa også at han kunne operere meg en gang til, men da ville det koste meg penger. Jeg har ikke turt å si noe imot Bunæs før nå på siste etterkontroll. De gangene jeg har møtt han har han som regel sagt at jeg kommer til å bli kjempefornøyd, resultatet er kjempebra, ser jeg ikke det må det være noe galt med meg.. Uansett, er jeg så glad for at jeg nå klarte å stå opp for meg selv når jeg var der og ikke la han overkjøre meg. Jeg opplever at nesen peker ned og at jeg har en tung tipp. Jeg har tatt bilder av alle resultatene og kan dokumentere det. Jeg kommer til å gå til en annen kirurg for å høre hva han sier for å være sikker på at ikke Bunæs har rett, at det er jeg som fantaserer. Jeg har operert meg hos Bunæs og er fornøyd med behandling og tiden etterpå. Nesa ble så fin at jeg trodde nesten ikke det var sant. Nå har jeg fått en kul på nesa, og behandles for det (antibiotika) og han er lyttende og nøye. Heldigvis. Man blir følsom som nyoperert. Bare å ta av gipsen syns jeg var skremmende. Jeg valgte Bunæs fordi han har mest erfaring i Norge på nettopp neser.
Fru Lotus Skrevet 22. mars 2011 #18 Skrevet 22. mars 2011 En ting skal være sikkert - kirurger er svært ofte veldig spesielle mennesker. Ikke alle er like forståelsesfulle og det er heller få som har så veldig mye sympati/empati med pasientene. Nå skal jeg ikke gre alle kirurger under en og samme kam, men det er ingen tvil om at det er pengene de er ute etter. De jobber som plastisk kirurger i det private markede. Jo flere de opererer, jo mer penger får de inn i kassa. Jeg sier; Kvalitet kontra kvantitet!
Gjest Ingunn Skrevet 21. oktober 2011 #19 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har operert hos Bunæs og nå sier jeg det som det er her, så får jeg bli sensurert eller hva enn som skjer. Jeg er ikke fornøyd. Første gang skulle jeg løfte nesen, gjøre den smalere og fjerne en liten kul på neseryggen. Etter et halvt år kollapset noe av nesebenet så jeg fikk et tydelig søkk på neseryggen. Tippen ramlet ned så den pekte nedover og jeg fikk en kul oppå nesetippen. Bunæs sa til meg på kontroll at nesen var fin og at den sto i rett vinkel og at dette var noe jeg fantaserte (han brukte ikke det ordet) om selv. Jeg tok omoperasjon hos han og han ville ha 10 000 kr for det. Jeg sa at jeg var villig til å betale 5000 kr, det fikk jeg. På om-operasjonsdagen sa han til meg at nesen ikke var fin slik den så ut, men nå skulle jeg bare slappe av for jeg kom til å bli kjempefornøyd (slik han sa med overbevisning første gang). Etter andre operasjon spurte jeg han om han nå var sikker på at nesen ikke skulle synke. Det var han helt sikker på. Jeg ba alikevel om å få en konsultasjon 6 mnd etter, da jeg var redd det samme skulle skje en gang til. Den har sunket, ikke så mye som etter første operasjon, men den er nå i den vinkelen den var før jeg opererte i det hele tatt. Nesen har blitt litt smalere, det skal han ha, men når jeg smiler gir det et inntrykk at nesen peker mer ned enn den gjorde før jeg i det hele tatt opererte. I tillegg har jeg fortsatt en liten kul over neseryggen. Bunæs sier, som han hver gang har sagt til meg at nesen min er perfekt nå. Nå sist turte jeg å ta opp diskusjonen med han for hvordan i huleste skal jeg stole på hva han sier til meg når han sier at nesen er perfekt, men under andre operasjon sier at resultatet ikke var bra? Jeg blir så sint! Jeg har betalt nesten 40 000,- for dette! Jeg sa at han kan snakke for seg selv og si at HAN synes nesen er perfekt, men JEG synes ikke det.Han mente at absolutt alle nesekirurger i verden ville sagt at min nese nå er perfekt. Men han sa også at han kunne operere meg en gang til, men da ville det koste meg penger. Jeg har ikke turt å si noe imot Bunæs før nå på siste etterkontroll. De gangene jeg har møtt han har han som regel sagt at jeg kommer til å bli kjempefornøyd, resultatet er kjempebra, ser jeg ikke det må det være noe galt med meg.. Uansett, er jeg så glad for at jeg nå klarte å stå opp for meg selv når jeg var der og ikke la han overkjøre meg. Jeg opplever at nesen peker ned og at jeg har en tung tipp. Jeg har tatt bilder av alle resultatene og kan dokumentere det. Jeg kommer til å gå til en annen kirurg for å høre hva han sier for å være sikker på at ikke Bunæs har rett, at det er jeg som fantaserer. Jeg har operert meg hos Bunæs og det jeg blir forskrekket over er bilder av meg før operasjonen. Huff så prangende nese. I dag er jeg veldig fornøyd. Nesa er så rett og fin fra siden. Og fin og nøytral forfra. Ryddigere sier min kjæreste. Men en påkjenning har det vært mentalt å gjøre noe midt i ansiktet. Tiden etterpå har vært preget av uro og nesa endret seg i mange måneder. Småting, men man ser det jo selv. Lykke til dere som velger å operere dere. Selv tok jeg Bunæs fordi han har best erfaring i Norge, og regnes som den beste.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #20 Skrevet 10. juni 2012 Ser tråden er gammel men likefullt aktuell.. Blir skremt av disse utsagnene her: "Jeg valgte Bunæs fordi han har mest erfaring i Norge på nettopp neser", og "Selv valgte jeg Bunæs fordi han har best erfaring i Norge og regnes som den beste". Hvor får dere som sa dette fra? På hvilket grunnlag kan dere si at han har mest erfaring og regnes som den beste? Av hvem regnes han som den beste? Ikke av de som dessverre har latt seg operere av ham ihvertfall, til det er kritikken mot ham både her inne og andre forum for massiv til at det kan ha noen som helst sannhetsgehalt i seg. Er det kun hans egne ord og påstander som dere baserte utsagnene på? For det skal han ha, han er svært selvsikker på seg selv og fremstiller seg selv som den beste i en hver anledning, men dessverre helt uten rot i virkeligheten. Så fremtidige kosmetiske pasienter: Styr langt unna den klinikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå