Gå til innhold

Hvor lenge kunne du ventet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kunne ventet til han var klar. Hadde ikke trengt en forklaring på hvorfor han ville vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig etablerer jeg alltid et fysisk forhold først. Når man vet at den fysiske tiltrekningen er på plass, kan man ta seg tid til å bli kjent med hverandre.

Lengste jeg har ventet er vel ca. en uke?

Det å holde tilbake på sex anser jeg som gammeldags og lite hendig. Jeg prøvekjører bilene før jeg kjøper dem.

Skrevet

Personlig etablerer jeg alltid et fysisk forhold først. Når man vet at den fysiske tiltrekningen er på plass, kan man ta seg tid til å bli kjent med hverandre.

Lengste jeg har ventet er vel ca. en uke?

Det å holde tilbake på sex anser jeg som gammeldags og lite hendig. Jeg prøvekjører bilene før jeg kjøper dem.

Så du mener at det er tilsvarende å inngå et kjæresteforhold som det å kjøpe en (brukt) bil?

Ja, du høres jo ut som en veldig romantisk mann!

Skrevet

Egentlig hadde det vært litt interessant å finne ut om det er en aldersforskjell på dette med å vente. Er det slik at vi "gamle og kyniske" har oss først og spør siden, mens de unge gjerne venter på det "riktige" øyeblikket?

Skrevet

Så du mener at det er tilsvarende å inngå et kjæresteforhold som det å kjøpe en (brukt) bil?

Ja, du høres jo ut som en veldig romantisk mann!

Metaforisk sett, er det tilsvarende - en stor investering innenfor noe som kan vare livet ut. Dog har jeg ikke nevnt noe om brukt bil. Det at du ikke evner å forstå metaforer, er dog en annen sak.

Mitt syn på sex, og når/hvem det kan deles med - har svært lite med hvor romantisk jeg er. De jeg er på vei inn i et forhold/allerede i et forhold med er jeg romantiske med.

Det skaper intet mindre enn problemer med å være romantiske med såkalte sex-venner.

Skrevet

Hvis jeg var forelsketi eller veldig glad i eller elsket ham ville jeg ventet i åresvis, hvis det var det riktige for ham. Men jeg ville nok spurt hvorfor og ønsket en forklaring etter ca et halvt år. Men hvis vi skulle gifte oss eller tida gikk og jeg ville ha barn eller følelsene gikk over så kunne jeg ikke ventet lengre. Jeg ville nok stilt et ultimatum. Enten har vi sex, eller vi går fra hverandre eller jeg får ha sex med andre. Det hadde ikke vært idielt, men hvis jeg virklig brydde meg om ham ville sexen vært andreprioritering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...