Gjest bravo Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hei. Jeg kommer litt for raskt.. Hvis jeg plutselig får det for meg at jeg vil ronke, og setter i gang uten noe forspill, kan jeg komme på under 1 minutt. Hva skjer med det? Jeg har ikke hatt sex enda, men blir jo litt bekymra. Har prøvd å trene opp PC-muskelen. Noen tips? Kommer man fortere av å runke?
filantropen Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Slapp av i muskler, djup pusting. Ingenting farlig med å bli ferdig på under 1min med runking. Runkin er fint det, skuffer aldri, du veit kva du får, og fru Høgre stiller ALLTID opp Når du skal ha sex, så er det viktig å tømme hodet for unødvendige tanker. Desto fleire ting du har der, desto fortere blir du ferdig. Liten gylden regel er å skifte stilling når du er iferd med å komme. En fin måte å redusere klimakset på er å stoppe opp, kysse ho, og den type ting. Da går den seksuelle energien fra deg og over til ho Den PC muskelen finner du også igjen nedenfor pungen. Trykker du der, så vil det også frigjere seksuell energi. Viktigste er at det er gøy :D OG kommer du fort, så seier du berre "fy deg, du er alt for deilig, sjå kva du fikk meg til å gjere"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå