Blåmor Skrevet 17. juni 2010 #121 Del Skrevet 17. juni 2010 Godt å "se" deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2010 #122 Del Skrevet 17. juni 2010 Så herlig at magen begynner å synes og at lillegutt er aktiv der inne Hørtes deilig ut med hyttetur med jentene, alltid koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juni 2010 #123 Del Skrevet 20. juni 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 20. juni 2010 Eg veit korleis det er å ikkje klara å strikka raskt nok. Eg har så mange prosjekt eg har lyst til å fullføra til veslepjokken, men innser at eg begynner å få litt knapt med tid. ... seier eg og sit på KG ein heil kveld. Gratulerer med ny bil! Så herlig! :rødme: Ja, jeg lurer også på hvordan jeg skal prioritere med strikkinga, for jeg kommer ikke til å rekke halvparten av alt jeg ønsker å strikke Godt å "se" deg igjen til deg, Blåmor! Så herlig at magen begynner å synes og at lillegutt er aktiv der inne Hørtes deilig ut med hyttetur med jentene, alltid koselig det Hyttetur med jentene er noe vi burde gjort mye oftere syns jeg Håper du har hatt en flott helg Den har vært veldig fin, takk. Håper di helg har vært minst like fin Her har det som sagt vært ei fin helg. Jeg sløva hjemme fredagskvelden. Var helt utslitt etter denne uka når jeg kom hjem fra jobb, at jeg sov 3 timer etter middag Så jeg sleit med å sove igjen på natta... Lørdag dro vi og henta den nye bilen, og så rett til ei venninne på besøk, og avslapping hjemme på kvelden igjen. Og i dag har jeg gått topptur med ei venninne, vaska masse maskiner med klær, sittet i sola og lest, og gjort reint og rydda inne. Syns det har vært en effektiv dag, så nå ligger jeg bare på sofaen og sløver. Jeg våkna forresten fredag morgen med veldig vondt i ryggen, og hadde det ikke mye godt... Så jeg fikk ringt til naprapat og fikk time der midt på dagen, og etter det har det kommet seg ganske utover helga heldigvis. Jeg skal tilbake igjen til naprapaten i morgen også for å jobbe litt mer på ryggen min. Jeg er tidvis vond i ryggen sånn generelt, og det er litt av grunnen til at jeg er ivrig med toppturer i år, for å komme meg ut i ulendt terreng så ryggen min skal være grei med meg. I tillegg så trenger jeg jo mosjonen også I uka som kommer så blir jeg alene hjemme noen dager, så da har jeg planer om ikea på tirsdag etter jobb, og skal handle inn litt diverse ting til lagringsplass osv. Mannen er så treig med å få med på sånt, så jeg fant ut at jeg skal handle når han er borte og sette opp alt (forhåpentligvis) til han kommer hjem igjen, så kan han se hvor bra det blir Så da skal jeg handle meg et par hyller, og i tillegg en del andre småting (blant annet lys og servietter er jo standard ). Får ta meg turen inn på ikea.no nå og skrive ned hva jeg skal kjøpe og hvor det er plassert. Bestilte egentlig katalogen for et par uker siden, men den har enda ikke dukket opp i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei jenter! Nå var det på tide med en liten oppdatering igjen, og jeg skal snart prøve å få meg en dagbokrunde igjen også (får kanskje begynne på den utenom arbeidstida.. ). Her går alt bare bra. Forrige uke var jeg alene hjemme en del dager, men var travelt opptatt med ikea-tur og mye rydding og styring hjemme, og så grillfest med jobben her på fredagskvelden. Det ble utrolig koselig, og sola skinnte, så det ble en vellykka kveld Jeg lagte meg også en kjempegod strawberry daquiri uten alkohol som jeg skal ha mer av i sommer Ellers så har det roa seg en del på jobb også nå før sommeren heldigvis, og jeg får gjort unna en del og lærer opp en kollega til å overta det meste av mitt ansvar på jobben, så han kan være klar til å overta i høst. Er greit å være tidlig ute med sånn i tilfelle formen min plutselig ikke er like god på slutten og jeg blir sykemeldt. Tida kommer til å gå fort etter sommeren uansett tror jeg. I dag har jeg vært hos legen igjen på kontroll forresten. Alt sto bra til, og h*n syntes jeg hadde en fin mage og regna ikke med at jeg kom til å bli veldig stor. I morgen er jeg 23 uker, og har lagt på meg ca 4kg så langt. Og så hørte jeg hjertelyden til den lille gutten vår også da 3 uker til kontroll med jordmor, og da får jeg sett han på ultralyd igjen også. Trodde i utgangspunktet ikke at jeg kunne glede meg til legekontroller, men det er jo veldig koselig nå når jeg er gravid (og ikke minst siden alt står bra til). Nei, jeg får kanskje jobbe litt videre her.. Jobber hjemmefra på slutten av dagen i dag, og dermed litt enklere å stikken innom KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. juni 2010 #126 Del Skrevet 29. juni 2010 Høres bra ut Honning! Selv må jeg bare innom KG i arb.tiden nå for å få tiden til å gå... veeeeldig stille.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 30. juni 2010 #127 Del Skrevet 30. juni 2010 Fint å høre at alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 2. juli 2010 #128 Del Skrevet 2. juli 2010 Herregud, er du 23 uker alt!? Jammen har tiden gått fort! Så koselig at du fikk høre hjertelyd :rødme: Ser ut som om alt står bra til, og ingenting er bedre enn det. Jeg reiser til fjells for helgen, men er plutselig tilbake. Ha en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. juli 2010 #129 Del Skrevet 2. juli 2010 23 uker :rødme: tiden går fort enkelte ganger ja God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 8. juli 2010 Høres bra ut Honning! Selv må jeg bare innom KG i arb.tiden nå for å få tiden til å gå... veeeeldig stille.. :dåne: Hos oss begynner det også å bli stille på jobb nå, men "alle" kan se hva jeg gjør på dataen, så da føler jeg at KG er en av siden jeg bør holde meg litt unna så folk ikke ser at jeg henger der hele tida Fint å høre at alt står bra til med dere tilbake til deg, Ananan! Herregud, er du 23 uker alt!? Jammen har tiden gått fort! Så koselig at du fikk høre hjertelyd :rødme: Ser ut som om alt står bra til, og ingenting er bedre enn det. Jeg reiser til fjells for helgen, men er plutselig tilbake. Ha en deilig helg! Ja tenk, 24 uker nå... Det er sykt hvor fort tida går. Jeg hadde trodd at det kom til å gå seint å være gravid, men tida flyr jo... Håper du hadde det fint på fjellet 23 uker :rødme: tiden går fort enkelte ganger ja God helg vennen Er godt at tida går fort iblant ja Jeg har visst virkelig blitt en dårlig KG-er syns jeg selv. Er litt mer som skjer på denne tida av året, og lite hjemme- og innesitting. Når det først er fint vær så klarer jeg ikke å sette meg ned og sløve inne, og helgene har gått i ett også. Men det er vel litt av det som gjør at tida går fort også tipper jeg Jeg fikk såvidt begynt på en dagbok-runde for en del dager siden, og skal prøve å fortsette i dag er planen. Alt er bare bra her forresten. Jeg har begynt å få skikkelig halsbrann i det siste bare. Det tok lang tid før jeg forsto hva det egentlig var, for jeg har aldri hatt halsbrann før, men det gikk opp for meg for en del dager siden at det måtte være det. Jeg var på spinning på mandag, og da følte jeg ofte at jeg måtte kaste opp, og sånn har det vært iblant den siste uka. Ikke noe morro. Så jeg stakk ut i arbeidstida i går for å handle meg tabletter, for da satt jeg også og var dårlig på jobb, og det hjalp veldig heldigvis. Jeg har ikke vært dårlig etter den ene tabletten, og nå som jeg ser at de fungerer så kan jeg hvertfall ha med meg noe som hjelper neste gang igjen I går hadde vi bryllupsdag (3 år), så da var vi ute og spiste god mat og kosa oss Og i dag mens jeg satt på jobb så kom mannen innom og ga meg denne: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/womens/bc2c/ (Han jobber i nærheten, og er jo litt nerdete da, så han handla klær til meg ). Det var veldig koselig. Han handla en smokk også til babyen, som jeg syns ser helt forferdelig ut, for det er akkurat som en munn på smokken og vampyrtenner... Det kommer til å se helt forferdelig ut, men han får ikke bruke den mye sålenge jeg er der tipper jeg Smokken er faktisk det eneste vi har handla til gutten vår så langt. Jeg forstår ikke at jeg ikke er mer ivrig på handlinga enn jeg er. Vi har bestemt oss for bilsete å kjøpe, og jeg har begynt såvidt på vogntitting. Videre så har vi mye utstyr som vi kan arve, så jeg føler at vi slipper billig unna. I tillegg så sier alle at man får så mye klær i begynnelsen, at det anbefales å ikke handle for mye fordi mye av det aldri kommer til å bli brukt engang. Jeg får bare google litt etterhvert og finne ut hva vi trenger av de mest nødvendige tinga, men det kan være greit å begynne på lista nå snart hvertfall. Vogntips tar jeg forresten gjerne imot, for det er jo en hel jungel med vogner der ute. Jeg tenker at jeg vil ha ei kombivogn som det er plass til skinnpose oppi og som ungen kan ligge i hele vinteren (og ikke som han vokser utav veldig kjapt). Vogna må også være god å gå med i snø. Mener at jeg hadde et par kriterier til her om dagen, men de har jeg i såfall glemt litt av igjen nå. Hehe. Kanskje bremse på styret om det blir en glatt vinter? Jeg har noen vennepar som bare anbefaler trehjulinger, men jeg har lest at de ikke er så gode i terreng/snø? Hva syns dere som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 8. juli 2010 Nå har jeg meldt meg på gravidyoga!! Gleder meg allerede litt til det begynner. 1 gang i uka 7 ganger fra slutten av august til begynnelsen av oktober, så da bør jeg ha pusteteknikken i friskt minne til fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 8. juli 2010 Plutselig ble jeg veldig ivrig her inne i dag Må bare se om bildet jeg prøvte å legge til på megselv fungerer Nå har jeg sendt inn forespørsel et par steder for å få pris på hva det vil koste å male stakittgjerde. Det blir vel til at jeg må sitte og male det i permisjonen min neste år selv, for jeg tipper at det kommer til å bli dyrt (er jo en drittjobb). Vi skulle egentlig male det i år, men mannen vil at jeg holder meg unna maling nå, og han kommer aldri til å gjøre det selv, for såpass godt kjenner jeg han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2010 #133 Del Skrevet 8. juli 2010 Søte mannen :rødme: Vognjungelen er stooor :dåne: jeg kan desverre ikke hjelpe deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2010 #134 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg må jammen meg si at du er sporty! Jeg gikk også lenge å stusset på hva halsbrannen var. Følte meg litt teit når jeg etter en goood stund kom på hva det var. Hjalp greit med tabletter, men de har så kvalmende smak! Søte mannen! :rødme: Morsom t-skjorte! Jeg viste dèn smukken til min kjære og han syntes den var grusom. Men så har jo vi jente å da... Jeg er veldig fornøyd med vår Emmaljunga Edge Duo. Den er stor og god, også på snø. Jeg har aldri vært noe for 3-hjulinger, synes de virker litt ustabile. Bror hadde det til nummer en, men til nummer to ble det ei "vanlig" vogn! Lykke til i jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2010 #135 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg må jammen meg si at du er sporty! Jeg gikk også lenge å stusset på hva halsbrannen var. Følte meg litt teit når jeg etter en goood stund kom på hva det var. Hjalp greit med tabletter, men de har så kvalmende smak! Søte mannen! :rødme: Morsom t-skjorte! Jeg viste dèn smukken til min kjære og han syntes den var grusom. Men så har jo vi jente å da... Jeg er veldig fornøyd med vår Emmaljunga Edge Duo. Den er stor og god, også på snø. Jeg har aldri vært noe for 3-hjulinger, synes de virker litt ustabile. Bror hadde det til nummer en, men til nummer to ble det ei "vanlig" vogn! Lykke til i jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juli 2010 #136 Del Skrevet 8. juli 2010 Så utrolig morsom t-shorte Halsbrann høres ikke noe kjekt ut, så godt det hjelper med tabletter for det Vognjungelen er stoooor, har dessverre ingen å anbefale da, men ønsker deg lykke til der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 8. juli 2010 Søte mannen :rødme: Vognjungelen er stooor :dåne: jeg kan desverre ikke hjelpe deg der. Vi satser på at jeg kan hjelpe deg med vognjungelen om noen måneder heller, pusilus! Jeg må jammen meg si at du er sporty! Jeg gikk også lenge å stusset på hva halsbrannen var. Følte meg litt teit når jeg etter en goood stund kom på hva det var. Hjalp greit med tabletter, men de har så kvalmende smak! Søte mannen! :rødme: Morsom t-skjorte! Jeg viste dèn smukken til min kjære og han syntes den var grusom. Men så har jo vi jente å da... Jeg er veldig fornøyd med vår Emmaljunga Edge Duo. Den er stor og god, også på snø. Jeg har aldri vært noe for 3-hjulinger, synes de virker litt ustabile. Bror hadde det til nummer en, men til nummer to ble det ei "vanlig" vogn! Lykke til i jakten! Tok lang tid før jeg også fant utav halsbrannen altså. Litt rart, for jeg har jo lest at det er vanlig at gravide får det. Jaja, vi får heller være litt dumme Emmaljunga Edge Duo er en av vognene jeg også har sett på. Før jeg kikka seriøst på vogner, så syntes jeg at 3-hjulingene såg så praktiske og enkle ut, men jeg glir mer og mer bort fra de merker jeg. Vognene må jo passe til sitt bruk, og jeg har planer om å komme meg ut å hjule masse under permisjonen min i all slags føre. Jeg kom meg gjennom noen dagbøker i dag hvertfall, men mangler fremdeles en del på runden. Nå skal jeg pakke til vi skal bort for helga, så om jeg ikke klarer å snike meg innom på jobb i morgen, så får dere ha ei fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 8. juli 2010 Så utrolig morsom t-shorte Halsbrann høres ikke noe kjekt ut, så godt det hjelper med tabletter for det Vognjungelen er stoooor, har dessverre ingen å anbefale da, men ønsker deg lykke til der Hei Lucky! T-skjorta er veldig morsom ja. Den var litt stor, og jeg kunne godt hatt small i stedet for medium, men jeg kan nok hvertfall bruke den høygravid også nå da Godt det finnes tabletter for halsbrann ja. Det var noen ekle tabletter, men ingenting i forhold til halsbrannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2010 #139 Del Skrevet 8. juli 2010 Vi satser på at jeg kan hjelpe deg med vognjungelen om noen måneder heller, pusilus! Jeg er med på den dealen God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. juli 2010 #140 Del Skrevet 8. juli 2010 Vi skulle ha Brio Go, men nå er jeg jammen ikke helt sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå