Gå til innhold

Honning har blitt honningmor

honning

Anbefalte innlegg

Hvilke lydbok er det du hører nå? Jeg har vært litt sløv på den fronten i det siste. Jeg hadde bestemt meg for å lese bok, men blir lett til at jeg surfer på nettet i stedet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan enten finna nokon som har ein ticker du likar og klikka på den. Då kjem du vanligvis til sida du lagar din eigen. Ellers har vel både Lilypie (der ein kan tilpassa tickeren til norsk svangerskapslengde) og TickerFactory ein del tickerar? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke lydbok er det du hører nå? Jeg har vært litt sløv på den fronten i det siste. Jeg hadde bestemt meg for å lese bok, men blir lett til at jeg surfer på nettet i stedet :sjenert:

Jeg hørte på ei Agatha Christie-lydbok, "Etter begravelsen". Hadde så lite igjen av den i går at jeg ble ferdig med den. Er egentlig ganske sløv med både bøker og lydbøker jeg også for tida, og kjenner meg igjen med å sitte og surfe på nettet i stedet ja...

Du kan enten finna nokon som har ein ticker du likar og klikka på den. Då kjem du vanligvis til sida du lagar din eigen. Ellers har vel både Lilypie (der ein kan tilpassa tickeren til norsk svangerskapslengde) og TickerFactory ein del tickerar? :vetikke:

Takk! Nå søkte jeg litt og forsøkte å lage en ticker, så nå er jeg spent på om jeg fikk det til eller om jeg må prøve mer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg trenger mer hjelp.. :sjenert: Fikk visst ikke helt til den tickeren jeg. Skal man ikke bare legge til html-kode i signaturen, og lime inn linken fra tickeren i koden? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har brukt feil kode, du må finne en kode som begynner med sånne tegn: [

Det heter BB-code eller pseudo-html.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har brukt feil kode, du må finne en kode som begynner med sånne tegn: [

Det heter BB-code eller pseudo-html.

Takk Iril :klemmer:

Spørs om jeg fikk det til nå...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg til tickeren! Måtte endre litt på due daten for å få det til å stemme med hvor langt på vei jeg er, men nå har jeg jo ikke noen endelig termindato heller enda. Jeg fikk 29.oktober selv, mens legen sa 28. Jaja, er rundt da en gang :)

Da var det snart helg igjen. Er litt for mye å gjøre på jobb, men jeg gidder ikke å jobbe så mye overtid heller, så jeg stresser heller mens jeg først jobber, og slapper av på kveldstid. Hadde egentlig tenkt å jobbe litt i kveld da, men kvelden har gått i ett, og nå gidder jeg hvertfall ikke å begynne ;)

Etter middag så begynte vi rydding her hjemme faktisk. Jeg innførte akkurat at vi skal rydde på torsdager, og vi har hvertfall klart det i dag, så spørs det om vi klarer å holde det framover :fnise: Merka at det var lenge siden sist vi hadde rydda skikkelig nå hvertfall, for det var mye å ta tak i... Ble faktisk ikke ferdig engang før jeg skulle på trening, så det ligger litt og flyter i 2.etasje enda, men det gjør ikke så mye. Der kommer det ikke så ofte folk uansett.

Jeg kom meg på spinningtime i dag for første gang siden før jeg ble gravid. Var på en 40 minutters time, og tok det veldig rolig egentlig, men det var deilig. I tillegg så var jeg ekstremt støl etter yogaen på tirsdag (trodde ikke det var mulig å bli så støl etter yoga..), så det gjorde nok godt å få sykla det ut littegrann.

Til helga skal jeg vi i bursdagsfest i en annen by, så da drar vi etter jobb i morgen og blir borte for helga. Blir koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se nå ble det fin ticker! :hoppe:

På de amerikanske må man sette terminen til to dager tidligere enn den er i norge, siden vi regner svangerskapet for å være lenger, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tickeren! :hjerte:

Flink du er som har vore på spinning. Det føles så deilig etter trening (med mindre ein er skikkelig støl...). :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin ticker! :) Skikkelig vårticker. Og det passer jo bra. For det spirer og gror. hihi ;)

Er formen din bra om dagen? Så at du hadde begynt å trene igjen. Så bra! Deilig å røre på seg!

Ha en fin mandag! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se nå ble det fin ticker!

På de amerikanske må man sette terminen til to dager tidligere enn den er i norge, siden vi regner svangerskapet for å være lenger, av en eller annen grunn.

Merkelig at de regner det annerledes andre steder egentlig... :)

Fine tickeren!

Flink du er som har vore på spinning. Det føles så deilig etter trening (med mindre ein er skikkelig støl...).

Ja det var godt å komme igang igjen. Jeg var faktisk mer støl etter yogaen forrige uke, enn spinninga. Forstår ikke at det er mulig jeg :fnise:

14 uker på vei

God tur i helgen, og kos dere

Takk, det var ei veldig fin helg :klemmer:

Så fin ticker og tenk 14 uker

Ha en fin helg og kos dere i bursdag

14 uker ja, og snart 15 nå.. Plutselig så går ikke tida så seint lenger :)

Kjempefin ticker!

Takk, det er litt rart å se på den syns jeg ;)

Så fin ticker! Skikkelig vårticker. Og det passer jo bra. For det spirer og gror. hihi

Er formen din bra om dagen? Så at du hadde begynt å trene igjen. Så bra! Deilig å røre på seg!

Ha en fin mandag!

Det har du rett i, det passer jo bra pga at det spirer og gror :ler:

Formen min er veldig bra om dagen. Har energi til å trene, og føler meg egentlig ikke gravid om dagen (og nå er jo det også galt, for jeg begynner jo å lure på om alt er som det skal da) ;)

Ha en fin tirsdagskveld tilbake! :)

Blir lite KG på meg for tida ja... Men det er litt deilig å ikke foran pcen hele kveldene etter jobb også, som jeg periodevis gjør litt for mye.

I går etter jobb så gikk vi faktisk topptur sammen med et vennepar. Jeg pusta og pesa litt ekstra, men tok det med ro og hadde et par ekstra småpauser, så gikk det så fint så. Vi tenkte vi skulle være med på et sånt opplegg om å gå opp på 10 topper i området her i løpet av sesongen, og prøver da å ta noen av de lengste turene nå på våren, og kortere turer etterhvert som jeg blir større ;) Var godt å komme seg ut, og i tillegg å gå i ulendt terreng siden jeg har en rygg som periodevis ikke er helt god. Så jeg skal prøve å være flink til å trene den opp med å gå turer så jeg ikke får for store problemer med den under svangerskapet.

Ellers går alt bare bra her. Er litt sliten i hodet av pollen i dag merker jeg, så jeg får prøve å komme meg gjennom noen dagbøker til før jeg slapper av litt før trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med toppturer :Nikke: Godt å komme seg ut å bruke kroppen i ulent terreng!

Ha en god trening :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med toppturer :Nikke: Godt å komme seg ut å bruke kroppen i ulent terreng!

Ha en god trening :kose:

Hei Lucky!

Ja sånne ting som toppturer er noe jeg gjør alt for skjelden igrunn. Deilig å komme seg ut og ikke bare stikke på et treningssenter for å bevege på seg :)

Høres godt ut med topptur :)

Det gjorde godt ja :Nikke: Nå håper jeg at formen fortsetter å være bra så jeg kan fortsette med flere toppturer framover.

Nå er yogatreninga overstått. Lenge siden jeg har bevega på meg sånn to dager på rad, og det føles veldig godt. I morgen er planen å stikke og handle treningsklær som passer litt mer framover, for de toppene jeg har er ikke noe bra lenger, og sports-bhene er små, så jeg får nok bruke litt penger på klær. Lurer på hvor mye gravid-treningstøy det finnes rundt omkring..? Jeg får sjekke HM først hvertfall, og heller se på nettet om det ikke er noe særs å kjøpe på HM. Er sikkert ikke det letteste å finne, så gjerne kom med tips om noen vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på shopping og gikk hjem etterpå, så nå er jeg sliten i beina kjenner jeg :) Topptur mandag, yoga i går og så shopping i dag. Overgår meg selv litt i forhold til hvordan jeg har vært de siste par månedene :fnise:

Jeg fikk handla meg en slags krem til å smøre inn og prøve å forhindre strekkmerker om det er mulig, treningsbh, ei mammabukse som er ca 3/4 lang eller noe sånt, en mammatopp som jeg kan gå med allerede nå uten at det ser for posete ut, og en singlet og treningstopp som ikke var mammatøy, men som kan brukes lenge likevel. Ikke ofte jeg handler så mye klær på en gang lenger. Burde egentlig kjøpt meg noen nye sko også, men det får jeg heller ta en annen gang ;)

I morgen skal vi på dugnad etter jobb for å rydde opp litt i nabolaget her til 17.mai (lekeplasser skal ryddes, kaste søppel, og litt sånn), og etterpå så kommer det muligens ei innom for å prøve brudekjolen min, så da får jeg kanskje solgt den. Håper på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagbok og baby i magen! :hoppe:

Så utrolig sporty du er da, blir helt imponert jeg! :)

Vet det er delte meninger om hvor mye det hjelper å smøre magen, men jeg føler hvertfall at det hjelper. Jeg synes uansett det er godt for huden med fuktighet etterhvert som magen vokser, hvis ikke blir den rød og klør. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreka :)

Får lyst til å shoppe litt jeg også nå, kanskje jeg skal gjøre det i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...