Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har du vært i en situasjon hvor kjæresten din har vært toppløs eller naken foran andre du kjenner? I en badstue, på stranden eller andre steder? Jeg synes det er veldig "turn on" at andre jeg kjener kan se dama mi. Fortell din histore i tråden. Vi var en vennegjeng på ferie i Spania (både jenter og gutter). Vi lå på rekke og rad på hver vår solseng og slappet av. Plutselig satte dama mi seg opp og løsnet bikinitoppen. Hun la seg ned toppløs og solte seg videre. Hun fikk noen blikk fra gutta i gjengen, og jeg syntes det var supersexy. Både hun og jeg syntes det var spennede og deilig, og vi hadde fantastisk sex på kvelden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 hehe, you sick fuck ;-) Jeg liker ikke at andre ser dama mi naken, men jeg ser gjerne på andre. :gjeiper:
Gjest navnelapp Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 For oss som var unge på åttitalet er dette :gjespe:, alle var topplause meir eller mindre heile tida. Friske minne: Venninna mi med bøttehatt og milelange bein på toppen av ein stige, topplaus, malar huset. Eller meg i truse og ingenting anna, tek blåskjell på eit skjær i midten av september. Verda går av og til bakover.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Jeg kan godt se dama di naken jeg...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Tar ofte naken badstu med vennepar,ingen problemer med det
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Tar ofte naken badstu med vennepar,ingen problemer med det Av motsatt kjønn?
Yuri-G Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 For oss som var unge på åttitalet er dette :gjespe:, alle var topplause meir eller mindre heile tida. Friske minne: Venninna mi med bøttehatt og milelange bein på toppen av ein stige, topplaus, malar huset. Eller meg i truse og ingenting anna, tek blåskjell på eit skjær i midten av september. Verda går av og til bakover. Helt enig. I mine yngre år var ikke toppløst nakent, men helt naturlig når en skulle sole seg. Jeg reagerer overhode ikke på at kjæresten eller andre soler seg toppløst. Har ungdom blitt mer puritanske de siste åra? 2
Ethereal Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Hender typen er naken foran andre mennesker i forskjellige situasjoner, ja. Tenker ikke noe over det, han må vel få lov å være så mye naken som han bare ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Joda, jeg har opplevd mange ganger at kjæresten min har vært både toppløs og helt naken sammen med venner uten at noen av oss har reagert noe spesielt på dette. Det var ikke noe seksuelt rundt dette og jeg kan ikke huske at jeg noen gang ble noe spesielt opphisset av dette. Men dette er noen år siden nå og unge i dag har en helt annen holdning til slikt. Det virker som man blir mere og mere negativ til ikke-seksuell nakenhet og mer og mer liberal til sex og at den nakenheten som praktiseres i større grad er sex-fokusert. Hvis vi var en vennegjeng som gikk på tur i skog eller fjell så var det f.eks. ikke uvanlig at vi vrengte av oss alle klærne og badet helt nakne gutter og jenter om hverandre uten å gjøre noe ut av det. Jeg har inntrykk av at det er helt uvanlig i dag. På en måte synes jeg vi var heldige som slapp å problematisere så mye rundt dette som det unge føler at de må gjøre i dag.
kaaare Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 (endret) Verden går i de mest uante retninger. I min ungdom var det mer vanlig med toppløs enn med topp. Og lurer på, hva med oss naturister oppi dette? Endret 26. april 2010 av kaaare
Tusseladd88 Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Noen som har noen nye historier her? Synes selv det er veldig "turn on" og prøver å få min samboer med på tanken.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #13 Skrevet 26. mai 2015 Har du vært i en situasjon hvor kjæresten din har vært toppløs eller naken foran andre du kjenner? I en badstue, på stranden eller andre steder? Jeg synes det er veldig "turn on" at andre jeg kjener kan se dama mi. Fortell din histore i tråden. Vi var en vennegjeng på ferie i Spania (både jenter og gutter). Vi lå på rekke og rad på hver vår solseng og slappet av. Plutselig satte dama mi seg opp og løsnet bikinitoppen. Hun la seg ned toppløs og solte seg videre. Hun fikk noen blikk fra gutta i gjengen, og jeg syntes det var supersexy. Både hun og jeg syntes det var spennede og deilig, og vi hadde fantastisk sex på kvelden. Er littbrar der i forhold til deg. Godtar ikke at kjæresten min viaeg seg frem for andre nei og sånn er hun selv også. Hun skal være dekket til (på stranden i bikini naturligvis) hun sier det selv. Er ikke vits i at hun kler seg utfordrende for å fange oppmerksomhet når hun alt har min. Anonymous poster hash: 46139...0ed
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #14 Skrevet 26. mai 2015 For oss som var unge på åttitalet er dette :gjespe:, alle var topplause meir eller mindre heile tida. Friske minne: Venninna mi med bøttehatt og milelange bein på toppen av ein stige, topplaus, malar huset. Eller meg i truse og ingenting anna, tek blåskjell på eit skjær i midten av september. Verda går av og til bakover. Så enig, så enig . Anonymous poster hash: 8d34f...15f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #15 Skrevet 27. mai 2015 Hender typen er naken foran andre mennesker i forskjellige situasjoner, ja. Tenker ikke noe over det, han må vel få lov å være så mye naken som han bare ønsker. Kona til John Brungot? Anonymous poster hash: eccbe...211 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #16 Skrevet 27. mai 2015 Helt enig. I mine yngre år var ikke toppløst nakent, men helt naturlig når en skulle sole seg. Jeg reagerer overhode ikke på at kjæresten eller andre soler seg toppløst.Har ungdom blitt mer puritanske de siste åra? Spør hvilken som helst gymlærer eller badevakt. Du vil få bakoversveis. Anonymous poster hash: f2b3f...4e9 2
Gjest Godjente Skrevet 27. mai 2015 #17 Skrevet 27. mai 2015 Verden går i de mest uante retninger. I min ungdom var det mer vanlig med toppløs enn med topp. Og lurer på, hva med oss naturister oppi dette? Samme her, rett som det var at vi jentene bare solte oss toppløse. Nå ser du jo aldri det på stranden, men på 80 tallet var dette helt normalt
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #18 Skrevet 27. mai 2015 Noen som har noen nye historier her? Synes selv det er veldig "turn on" og prøver å få min samboer med på tanken. Du registrerte deg som bruker for å ta opp en fem år gammel tråd? Anonymous poster hash: 94930...55f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #20 Skrevet 29. juli 2015 Samme her, rett som det var at vi jentene bare solte oss toppløse. Nå ser du jo aldri det på stranden, men på 80 tallet var dette helt normalt I dag har en gjennomsnittelig 30-åring hatt langt flere seksualpartere enn en 30-åring hadde på 80-tallet. Samtidig er det lang færre som har sett vedkommende naken - ihvertfall av det motsatte kjønn. Er det en fremgang eller en tilbakegang? Eller bare rart? Og hva er mest uanstendig - å ha sex eller å være naken? Anonymous poster hash: 0ac3d...0c5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå