Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan Morbier brukes i mat? Eller er den best å spise som den er?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje den nkan brukes i saus?

Skrevet

Faans anonymknapp!

Gjest navnelapp
Skrevet

Morbier er så dyr og god at den bør spisast som den er. Dersom du har for mykje, slik at du må kaste den viss du ikkje får brukt den er eg sikker på at den vil vere fantastisk på brødskive til løksuppe, for eksempel.

Skrevet

Morbier er så dyr og god at den bør spisast som den er. Dersom du har for mykje, slik at du må kaste den viss du ikkje får brukt den er eg sikker på at den vil vere fantastisk på brødskive til løksuppe, for eksempel.

Kjøpte en stor bit på 50% på datosalg (ost på 50% er fantastisk, de er jo som oftest ikke modne engang :) ). Den holder seg nok til neste helg også, så får se om jeg ikke får spist den opp som den er. Tenkte kanskje den kunne vær god på pizza også. Eller kanskje i en quiche.

Gjest navnelapp
Skrevet

På pizza trur eg kanskje den kunne bli litt skarp, men du kunne jo prøve den på ein "kvit" pizza, med rømme og potetskiver, kanskje? I quiche trur eg den ville passe fint.

Skrevet

På pizza trur eg kanskje den kunne bli litt skarp, men du kunne jo prøve den på ein "kvit" pizza, med rømme og potetskiver, kanskje? I quiche trur eg den ville passe fint.

Synes ikke den er så skarp jeg, så tror jeg hadde likt det. Tenker da på en pizza med tynn bunn, uten kjøtt, og kanskje med creme friche istedet for tomatsaus ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...