Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hei, Jeg har noen få spørsmål ang søvn problemer. Jeg sliter med å få sove om kvelden, selv om jeg ligger meg til normal tid så sovner jeg ikke før klokken 03-04:00 på natten. Dette skaper store problemer for meg å stå opp om morningen. Jeg har fått en god times fravær på skolen ettersom jeg hver dag kommer rundt 15 min forseint til førte time på skolen. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg sliter med å få sove, har lest en del på nettet at Astmaen min kan være ett problem, men det kan også være andre ting. Jeg har lest mye om dette på nettet og jeg har prøvd mange råd uten hell. Mitt spørsmål er: Om jeg kan få mitt søvn problem dokumentert av lege, er det da mulig å fjerne noen få 15 mins forsentkomminger? takker for svar.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jeg vil nok tro at forsentkommingene du allerede har blir stående, men hvis du går til legen din og tar opp problemet, kan du både få gode råd og hjelp med søvnproblemet ditt, og kanskje få en legeerklæring som du kan vise til læreren din og kanskje avtale en løsning på fraværsproblemet. Det kan høres ut som du lider av forsinket søvnfasesyndrom, og det er en tilstand som kan kureres ganske bra med lysterapi og evt. melatonintabletter (melatonin er et naturlig stoff i kroppen som gjør deg søvnig).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå