Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak avataren?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har lest mye gjennom trådene her og ser at det kan gå hardt for seg i noen diskusjoner :fnise:

Det blir også skrevet endel privat som faktisk kan kjennes igjen av personer man kjenner.

Det kan jo være hvem som helst bak avataren! Søster, venninne, kone, mann, mor osv.

Er det noen som har oppdaget noen eller blitt tatt på "fersken" selv?

Endret av capricorn74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja jeg oppdaget en venninne her på forumet, men ikke fordi hun sa noe privat! Det handlet mer om "oi, en arkeolog fra Oslo?" Vi er nemlig ikke så mange...

Skrevet

Hehe, det har skjedd meg og :) Fikk en kommentar på msn om "du har byttet om sted x og sted y" etter et innlegg jeg hadde lagt ut om reiseruter i reise-forumet.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg vet hvem en annen bruker her er, men hun vet ikke at jeg er meg :fnise: Så jeg har bestemt meg for at jeg enten får "unngå" henne eller gi meg til kjenne snart. Litt ekkelt om jeg spionerer på henne her uten at hun vet hvem jeg er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvem ei er, som jeg snakker litt med her inne, men jeg vil ikke at hun skal vite hvem jeg er. Prøvde først å unngå henne lenge. Men nå er det for vanskelig. Vi har uansett få felles kjente og jeg kommer aldri til å røpe for noen det hun skriver her inne :) Har bare møtt henne et par ganger fra før.

Har også gjenkjent ei jeg har vokst opp sammen med. Hun avslørte seg selv ved å fortelle at hun er firling, og etter et kjapp titt på inleggene hennes, skjønte jeg fort at det var en av firlingene jeg kjenner.

Skrevet

Jeg har kjent igjen et par stykker, hun ene sa jeg ifra til, men ikke den andre.

Skrevet

Jeg har sett en jeg kjenner har vært og tittet på profilen min, og jeg er jo svært lett gjenkjennelig. Sikkert noen her som gjenkjenner meg uten å gi seg til kjenne ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett en jeg kjenner har vært og tittet på profilen min, og jeg er jo svært lett gjenkjennelig. Sikkert noen her som gjenkjenner meg uten å gi seg til kjenne ;)

Ser man at noen har sett på profilen?? det visste jeg ikke...

Skrevet

Jepp, storebror ser oss her inne også, hehe...

Jeg kjenner meg selv, ellers ingen. :lur:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvem en annen bruker her er, men hun vet ikke at jeg er meg :fnise: Så jeg har bestemt meg for at jeg enten får "unngå" henne eller gi meg til kjenne snart. Litt ekkelt om jeg spionerer på henne her uten at hun vet hvem jeg er.

Og dette er grunnen til at jeg skriver som "Anonym Bruker"... Det gjør meg ingenting om noen kjenner igjen enkeltinnlegg, men jeg vil ikke at det skal knyttes opp i mot en bruker. :)

Jeg tror ikke jeg kjenner noen her inne, og tror ikke noen kjenner meg.

Skrevet

Skulle ikke forrundre meg om de anonyme brukerene også ble sett. I ledelsen sitter de sikkert med Stoooore skjermer og sporingspaneler, og gjenkjenner oss i vilden sky! ;)

Skrevet

hihi. Jeg har ikke "fersket" noen. Men så føler jeg ikke at noe jeg skriver her er så.. farlig. Brukernavnet mitt er kanskje litt lett å kjenne igjen fordi jeg bruker det brukernavnet på alt jeg melder meg på. :fnise:

Skrevet

Ser man at noen har sett på profilen?? det visste jeg ikke...

Dukan se på profilen din hvem som var sist besøkende. Klikk på avataren din, og se nede til venstre under statistikken for hvor du skriver osv, da vil du se det. Men hvis du kun benytter Anonym Bruker vil det kanskje ikke være noe der?

Skrevet

Eplefe fant meg på facebook, vi hadde visst felles bekjent kompis! Ellers skjuler jeg meg vel egentlig ikke bak noen avatar...

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Et av navnene til brukeren min er et navn jeg har på ordenlig, og jeg skriver jo litt om mitt eget liv, så det kan vel hende at noen plutselig kjenner meg igjen ja^^

Gjør ikke så veldig mye akkurat, men jeg tror jeg hadde blitt litt flau... Det er bare en jente her inne jeg kjenner på ordentlig (som jeg har gjenkjent), men jeg vet ikke om hun har kjent meg igjen ennå :P

Skrevet

Eplefe fant meg på facebook, vi hadde visst felles bekjent kompis! Ellers skjuler jeg meg vel egentlig ikke bak noen avatar...

Hehe, artig, jeg fant deg også nemlig tilfeldig på facebook, da vi har flere felles bekjente :)

Skrevet

hvem er det du og jeg kjenner? :D

Skrevet

Eneste som jeg vet at vet om meg, er kjæresten min. Men om han bruker å søke opp brukernavnet mitt for å se hva jeg skriver, det tror jeg ikke. Ganske sikker på at han ikke gjør det.

Men jeg skriver ikke ting jeg ikke takler at de som kjenner meg best skal se, så. :) Det jeg derimot ønsker, er at hvis noen kjenner meg igjen, så sier de i fra i stedet for å spionere på meg uten av jeg vet det.

Selv har jeg ikke kjent igjen noen her inne.

Skrevet

hvem er det du og jeg kjenner? :D

Hehe, er du vågsbygd-kid by any chance? :D

Tale, Marie, Sunniva, Victoria osv :)

Skrevet

Jeg har kjent igjen et par stk her inne, men tror ikke de vet hvem jeg er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...