Gå til innhold

Stresser i hjel


jeg skal ha barn

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei jente på 20 år...

Jeg ble forelsket i en i mitt hjemland Før jeg kom til norge, kjærligheten var så sterk at vi vente 4 år på hverandre selvom vi bodde langt borte fra hverandre... han i hjemlandet og jeg i norge...

vi giftet oss i fjør alt gikk bra, jeg kom tilbake til norge pga jobben og skole...

skole sluttet jeg i forbinelse med familiegjenforening,...

kort tid etter bryluppet ble svigermora syk, jeg reiste tilbake etter 3 måneder...

der fant vi ut at svigermora hadde kreft i ryggmargen. :trist:.. Hun var verdens snilleste herlig person. jeg var med hu i 7 måneder.. hun var veldig glad i meg...

mange fortalte meg at hun hadde stresset veldig mye i det siste årene da jeg var borte fra sonen hennes...og at stressen har gjørt hu syk...

jeg kom tilbake til norge, etter 7 måneder, kort tid etter at jeg kom til norge,( i slutten av desember) døde svigermora mi, den samme øyblikket hu skulle dø rigte eg dit tilfeldig, hun kunne ikke snakke jeg hørte bare smertefulle lyder, de var de siste sekundene hennes.

jeg følte med såå ekelt og hjelpløs jeg kunne ikke gjøre noe,

jeg hørte mannen min gråt men jeg kunne ikke gjøre noe enn å gråte...

nå er svigermora borte, og mannen sitter der alene og stresser i hjel... det samme gjør jeg her i norge... vi har søkt om familie gjenforening, men det tar jævlig lang tid..

jeg og mannen min er veldig glad i hverandre..

jeg kan ikke se ham streese sånn...jeg vet ikke hva ejg skal gjøre..

jeg følger meg verdens dårligtse person,

jeg følger meg skyldig for at svigermora mi døde pga av meg...

jeg følger meg skyldig for at jeg ga ikke støtte til mannen min da han virkelig tregte det.

livet mitt har blitt som helvete, jeg krangler med mine søsken, av og til blir jeg borte i mine egne tanker helt ut av verden,

jeg gråter hverdag, jeg går med en klump hele tida.... jeg må bare ha et sted kor at skrikke skrikke og ta alt som er inne i hjertet mitt. Av og til så får jeg slevmords tanker.....

jeg trenger hjelp hva skal jeg gjøre jeg kommer til å bli gal..

:trist::trist::trist::trist:

jeg klarer ikke å glemme henne jeg drømmer hene mye..... og mannen min han der må jeg tenke på hvert sekund .. :trist:

Endret av jeg skal ha barn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...