Gå til innhold

mensen spørsmål!


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

har et spørsmål ang mensen. Er det vanlig at det bare kommer brun utflod i stedet for blod. Har alltid hatt mensen med "fossende blod", denne gangen kom den på dag 26 i syklusen, får den normalt dag 30. Har nå hatt brun utflod i en uke. Aldri skjedd før, så jeg bare lurer på om jeg har hatt mensen nå, eller hva jeg skal kalle det? Ingen tegn til friskt blod i det hele tatt!

noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende det kommer blod, og det kan hende dette er det som kommer denne måneden. Begge deler vil være normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...