Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 har et spørsmål ang mensen. Er det vanlig at det bare kommer brun utflod i stedet for blod. Har alltid hatt mensen med "fossende blod", denne gangen kom den på dag 26 i syklusen, får den normalt dag 30. Har nå hatt brun utflod i en uke. Aldri skjedd før, så jeg bare lurer på om jeg har hatt mensen nå, eller hva jeg skal kalle det? Ingen tegn til friskt blod i det hele tatt! noen som har opplevd det samme?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Det kan godt hende det kommer blod, og det kan hende dette er det som kommer denne måneden. Begge deler vil være normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå