Gå til innhold

1 liter pepsi max om dagen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hvis man drikker ca en liter Pepsi Max om dagen, hva vil skje dersom man kutter det ned? Vil man merke forskjell på f.eks mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humöret lär bli stabilare och du blir förmodligen mindre gasig och uppblåst och därmed lär magen kännas plattare. En liter är ju ganska mycket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke slankere av å kutte det ut, men for enkelte kan det øke matlysten og sukker-suget om inntaket av Pepsi Max er stort.

Endret av baltazar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke slankere av å kutte det ut, men for enkelte kan det øke matlysten og sukker-suget om inntaket av Pepsi Max er stort.

Enig at du ikke blir slankere, kanskje vil en spise litt mer da magen ikke lenger er full av væske og kullsyre, men ang. søt-suget så kan det faktisk også minke da mange nettopp får søt-sug av sukkerfrie produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at du ikke blir slankere, kanskje vil en spise litt mer da magen ikke lenger er full av væske og kullsyre, men ang. søt-suget så kan det faktisk også minke da mange nettopp får søt-sug av sukkerfrie produkter.

Nå skal ikke jeg være bombesikker og mulig du har rett Lotte, men om man f,eks kutter ut noen søtsaker på hverdagene og bruker Pepsi Max som en søtningserstatter, så tror jeg at Pepsi-Max'n er med på å påvirke savnet etter Godteri som man kosa seg med hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kunne fint drikke 2-3 liter med cola light hver dag, og hadde hele tiden sug etter mat og godt, nå har jeg fullstendig sluttet med alt av brus og jeg har nesten litt problemer med å få i meg nok mat for jeg har ikke det suget etter mat lenger.

Så slutt med det, man får det mye bedre og slipper oppblåst mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal ikke jeg være bombesikker og mulig du har rett Lotte, men om man f,eks kutter ut noen søtsaker på hverdagene og bruker Pepsi Max som en søtningserstatter, så tror jeg at Pepsi-Max'n er med på å påvirke savnet etter Godteri som man kosa seg med hver kveld.

Skjønner godt hva du mener, tror dette er veldig inviduelt, TS må nesten bare se om det dukker opp noen lyster for laster eller ikke :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...