Gå til innhold

Svie... well.. down there!


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Etter i høst, når jeg gikk på en ganske kraftig antibiotikakur, fikk jeg soppinfeksjon som forventet. Den gikk over etter en stund, men i ettertid har det klødd litt der nede i ny og ne, kun rett ved/i åpningen lengst bakover. Har vært plaget en del, det virker som om det er litt irritert/tørt, men det fungerer som det skal ellers.

Noen gode tips til hva det kan være eller hva jeg kan gjøre med det selv? Har ikke lyst å fly til legen med en eneste gang. Tenkte om det finnes noen krem man kan smøre på for å tilføre fuktighet eller lignende.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her. Vil bare tilføye at det ikke svir så mye som jeg skrev i overskiften, men det kan komme litt svie for jeg klør så mye :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...