Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Etter i høst, når jeg gikk på en ganske kraftig antibiotikakur, fikk jeg soppinfeksjon som forventet. Den gikk over etter en stund, men i ettertid har det klødd litt der nede i ny og ne, kun rett ved/i åpningen lengst bakover. Har vært plaget en del, det virker som om det er litt irritert/tørt, men det fungerer som det skal ellers. Noen gode tips til hva det kan være eller hva jeg kan gjøre med det selv? Har ikke lyst å fly til legen med en eneste gang. Tenkte om det finnes noen krem man kan smøre på for å tilføre fuktighet eller lignende.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 TS her. Vil bare tilføye at det ikke svir så mye som jeg skrev i overskiften, men det kan komme litt svie for jeg klør så mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå