Gå til innhold

Har jeg kjøpt feil kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kleskode mørk dress, bryllup i tidlig juli.

Jeg leser nå at man ikke skal ha lang kjole og jeg har nettopp kjøpt en nyydelig kjole som er perfekt til meg som er lang :overrasket:

Kan noen berolige meg med at jeg kan gå i lang kjole når kleskode mørk dress? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe problem med et :) Hvor har du lest at det er feil?

Skrevet

Man kan fint ha lang aftenskjole til mørk dress. Men ikke full gallakjole.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Ta på deg noe som er pent og som ser pent ut på deg. Du pynter deg for å vise brudeparet at denne dagen er spesiell, ikke bare for dem, men for deg også. Jeg hadde på meg lang, rød kjole i bryllupet til venninna mi, og det var først etter at jeg begynte å lese på Kvinneguiden at jeg skjønte at det var feil. Jeg snakket med venninna mi og hun hadde ikke tenkt over det i det hele tatt :) Det eneste som er virkelig feil er hvis du dukker opp i gamle, skitne hverdagsklær (sånn som en gjorde i det samme bryllupet...) eller virkelig tacky kledt eller i brudekjole :gjeiper:

Skrevet

Vi har kleskode "mørk dress/pen kjole" i bryllupet vårt. Siden de færreste menn har galla-antrekk hengende, syntes vi det ble feil å skrive det, men damene er selvfølgelig fri til å gå med lang kjole fordet! Man skriver vel mørk dress fordi det stort sett er det peneste mannfolka har i skapet. ;)

Gjest strykebrett
Skrevet

Du kan fint gå i lang kjole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...