Gå til innhold

ungdom-og kjønnsbarbering

Fremhevede innlegg

Gjest asanti
Skrevet (endret)

Dro jeg alle under en kam? Nei. Jeg sa fåtallet. Men det er jo som alt annet smak og behag. For min del liker jeg ikke få munne full av hår.

Jobber innen et yrke der hårfjerning er en stor del og voksne mennesker er like mye keene på å fjerne hår som ungdommen.

Endret av asanti
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor er det noen sin business om andre barberer seg? Alt for mange som henger seg opp i tulleting de ikke har noe med. Som gamlingene på jobben min som blir sååå fornærma når oss unge bruke lue inne. Hvorfor i alle dager bryr de seg? Forstår ikke hvordan andre kan henge seg opp i slikt.

Endret av Venerable
Skrevet

Dro jeg alle under en kam? Nei. Jeg sa fåtallet. Men det er jo som alt annet smak og behag. For min del liker jeg ikke få munne full av hår.

Jobber innen et yrke der hårfjerning er en stor del og voksne mennesker er like mye keene på å fjerne hår som ungdommen.

Har dere mange ikke metro-seksuelle menn som kunder også? :)

Gjest asanti
Skrevet

Har dere mange ikke metro-seksuelle menn som kunder også? :)

Beklage, men jeg vet ikke 100% hva metroseksuell betyr. Men om du tenker på at menn vokser ser nedentil så ja. Har opplevd det også. :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

ingen grunn til å være så hårsår.

Knall ordbruk i forhold til trådnavn og temaet i diskusjonen. Skal nevnes at jeg ikke ble sinna, men jeg mente vel du ordla deg feil og ville påpeke det. :lur:

Skrevet

Beklage, men jeg vet ikke 100% hva metroseksuell betyr. Men om du tenker på at menn vokser ser nedentil så ja. Har opplevd det også. :)

Ja det er vel ikke noe godt definert begrep akkurat. Men jeg mener altså om dette er menn som er veldig opptatt av sitt utseende mtp mote, frisyre, hud-hårpleie osv. Eller er en "typisk" norsk mann som er kunde? :)

Gjest asanti
Skrevet

Ja det er vel ikke noe godt definert begrep akkurat. Men jeg mener altså om dette er menn som er veldig opptatt av sitt utseende mtp mote, frisyre, hud-hårpleie osv. Eller er en "typisk" norsk mann som er kunde? :)

Ikke sant. :)

Jeg har opplevd begge deler. Menn barberer jo nedentil de også, men ikke ofte de tar alt. Samtidig er det å av ønske fra kjæreste at de prøver seg på voksinga. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...