Nimorna Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Kunne godt vært flere her, ja. Jeg savner gjestene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Du synes det er latterlig lite folk her?
The Kitten Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ja, det er det Green Tea synes. Jeg savner ikke gjestene, så jeg stemte "nei."
Gjest green tea Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Du synes det er latterlig lite folk her? det inntrykket jeg for nor magen av spørsmålene til folk stor på same plass uten at den går ned over siden uten at det er noe særlig folk som svarer og det er eter flere dager.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Synes det virker som om flere diskusjoner går bedre nå enn sånn det var med gjester. Nå er det alle oss anonyme brukere, da.
Gjest Mahareth Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Jeg synes ikke det gjør noe at mange gjester er borte. Det er fint å ha anonyme brukere, og jeg er veldig glad i muligheten selv. Synes faktisk det er fint å lese en diskusjon der ikke 9 av 10 innlegg er skrevet av gjester. Ikke fordi jeg mislikte gjestene, men rett og slett fordi jeg liker å vite hvem som sier hva.
Kosteskaft Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Nei synes ikke det er mindre nå. Er like mange sider på "nye innlegg" nå som før.
Kråkesaks Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Det er vår og fint vær. Folk har andre ting å gjøre enn å sitte her hele dagen. Det er ikke problematisk lite folk her.
Tobbi Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Jeg synes ikke det gjør noe at mange gjester er borte. Det er fint å ha anonyme brukere, og jeg er veldig glad i muligheten selv. Synes faktisk det er fint å lese en diskusjon der ikke 9 av 10 innlegg er skrevet av gjester. Ikke fordi jeg mislikte gjestene, men rett og slett fordi jeg liker å vite hvem som sier hva. Er det jeg som ikke skjønner hva du mener, eller er du litt selvmotsigende nå? Slik jeg ser det var det enklere å skille gjester fra hverandre enn anonyme brukere, fordi ganske mange gjester valgte å bruke et nick. Ikke at jeg har noe imot anonyme brukere, jeg er ofte anonym selv. Skulle imidlertid gjerne hatt mulighet til å bruke et nick.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Hvorfor ikke legge til et nick i selve meldingen? Slik: "Gjestenick"
Skywalker Skrevet 22. april 2010 #13 Skrevet 22. april 2010 Den anonyme der var meg. Som ikke gidder å være anonym fordi moddene uansett ser hvem jeg er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #14 Skrevet 22. april 2010 Hvorfor ikke legge til et nick i selve meldingen? Slik: "Gjestenick" Jeg har de beste intensjoner om å gjøre det, men glemmer det hele tida. Av en eller annen grunn er det enklere å huske å skrive inn et nick når det er en egen boks for det. Lillemor (Oi, der huska jeg nick!!!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå