Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg sliter litt med noen spørsmål: - Har du i løpet av de to siste årene.. hatt sjeldne eller alvorlige infeksjonssykommer? Jeg hadde en alvorlig lungebetennelse i høst, men jeg vet ikke om dette går under her. - Har du på noen tidspunkt gjennom livet.. hatt hepatitt (gulsott), HIV eller Aids? Eh.. jeg har hatt gulsott som liten baby, skal jeg svare ja her? Jeg skjønner ikke hvorfor det er satt sammen med HIV og AIDS. Samme gjelder... - Har du på noen tidspunkt gjennom livet.. hatt positiv prøve for hepatitt (gulsott) eller HIV?
Gjest Eurodice Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg sliter litt med noen spørsmål: - Har du i løpet av de to siste årene.. hatt sjeldne eller alvorlige infeksjonssykommer? Jeg hadde en alvorlig lungebetennelse i høst, men jeg vet ikke om dette går under her. - Har du på noen tidspunkt gjennom livet.. hatt hepatitt (gulsott), HIV eller Aids? Eh.. jeg har hatt gulsott som liten baby, skal jeg svare ja her? Jeg skjønner ikke hvorfor det er satt sammen med HIV og AIDS. Samme gjelder... - Har du på noen tidspunkt gjennom livet.. hatt positiv prøve for hepatitt (gulsott) eller HIV? Slapp av. Hvis du er usikker på noe, står personalet i blodbanken klar for deg til å svare på alt du måtte ha spørsmål om .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå