Gå til innhold

p piller og personlighet


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har merket nå i det siste at jeg blir kjempe sint over småting.Klikker helt og er kjempe sjalu.Jeg går på p iller Diane,har gjort det lenge nå pga kviser.

Kan dette ha noe sammenheng med at jeg bruker p piller,at hormonene styrer meg.Jeg har bestemt meg for å slutte med hormon tabletter for nå.

Men er det noen her som har slike erfaringer???

Ps:Jeg har ikke hatt så ille oppførsel før,var litt vannskelig fra før av.Men nå er det sikkelig stort problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...