Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Har merket nå i det siste at jeg blir kjempe sint over småting.Klikker helt og er kjempe sjalu.Jeg går på p iller Diane,har gjort det lenge nå pga kviser. Kan dette ha noe sammenheng med at jeg bruker p piller,at hormonene styrer meg.Jeg har bestemt meg for å slutte med hormon tabletter for nå. Men er det noen her som har slike erfaringer??? Ps:Jeg har ikke hatt så ille oppførsel før,var litt vannskelig fra før av.Men nå er det sikkelig stort problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå