Gå til innhold

Ville dere flydd nå?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Savner noen tråder om emnet..

Ville dere flydd nå? Har en helgetur til et land i europa fra fredag til lørdag og er usikker på om jeg tørr...

Er redd for å fly og også redd for å bli strandet der nede, om det kommer en ny sky.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve flyturen ville jeg ikke vært bekymret for i det hele tatt.

Jeg ville vært litt mer bekymret for om jeg kom meg hjem igjen og eventuell arbeidsgivers fleksibilitet i en sånn situasjon. Hvis det ikke er noe problem, og penger ikke er noe problem, så er det jo rene eventyret, det. ;)

Skrevet

Slik situasjonen er nå, ville jeg det ja.

Gjest Huffsa
Skrevet

Nei det ville jeg ikke.

Men jeg har flyskrekk når ting er normalt. Hadde aldri tørt det nå.

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

Jeg ungår og fly. Om jeg flyr så er det bare fordi jeg må et sted fortere en det går med tog båt eller bil

Endret av Trajan
Gjest padawan
Skrevet

jeg skal også fly til helgen og jeg skal iallefall ta med tingene mine på jobben og så ta en vurdering iløoet av dagen. jeg skal dog innenlands men har sjekket ut busstilbudet for å komme meg hjem. det er 10 timer i buss.

skal du innad i europa skal det ikke bye på problemer med å komme seg hjem uansett. Jeg er medlem i SAS sin facebook-gruppe og de oppdaterer wallen sin utrolig ofte med når flyene deres går, fra hvor og hvor mange ledige plasser de har i flyene sine.

Skrevet

Ja, jeg hadde flydd.

Jeg kan ikke si jeg vet hvor ille denne situasjonen er, men jeg tviler på at det er så fælt som det virker og at det ikke går ann å fly.

Nå skal ikke jeg reise før i juli, men om det var nå og jeg ikke fikk flydd, så vet jeg om andre måter å komme meg avgårde på, så det hadde ikke blitt noe problem.

Er kjekt å ha en plan om det ikke går ann å fly!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært litt mer bekymret for om jeg kom meg hjem igjen og eventuell arbeidsgivers fleksibilitet i en sånn situasjon. Hvis det ikke er noe problem, og penger ikke er noe problem, så er det jo rene eventyret, det. ;)

Helt enig, jeg ville absolutt flydd, men ville vært mer bekymret for å ikke komme meg hjem. Jeg vil muligens sørge for å ha litt mer penger på konto enn vanlig, og ta med mobilladeren. Jeg vil i luften igjen, og det raskt :)

Hvis jeg kommer til å sitte på nåler under neste flytur så er det evt fordi jeg er redd piloten skal føle seg presset til å snu om han ser en støvsky eller noe.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis et eventyr om man feks har små barn som venter hjemme.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ville dere flydd nå?

Nei, jeg har avbestilt fly og hotel..fikk refundert beløpene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har de plutselig måttet stenge bl.a Flesland flyplass idag også, enda prognosene for i går var veldig bra. Så det er veldig mye uforutsigbarhet nå og jeg ville ikke flydd om det var krise om jeg ikke kom meg hjem til beregnet tid. Noe som tydeligvis fort kan skje nå.

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis et eventyr om man feks har små barn som venter hjemme.

Men da drar man ikke heller når usikkerheten er så stor. Jeg nevnte det ikke for jeg regner det som en selvfølge.

Skrevet

Nei det ville jeg ikke.

Men jeg har flyskrekk når ting er normalt. Hadde aldri tørt det nå.

Enig med denne. Jeg har også flyskrekk. Dette kombinert med et ønske om å leve mer grønt gjør at jeg unngår flyreiser så godt jeg kan. I situasjonen slik den er nå, så måtte det vært svært prekært for at jeg skulle satt meg i et fly.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men da drar man ikke heller når usikkerheten er så stor. Jeg nevnte det ikke for jeg regner det som en selvfølge.

Så det er en selvfølge at alle par som har planlagt helgeturer uten barn holder seg hjemme nå? (barna venter hjemme)

Bare lurer....

Skrevet

Så det er en selvfølge at alle par som har planlagt helgeturer uten barn holder seg hjemme nå? (barna venter hjemme)

Bare lurer....

Oi, jeg har tydeligvis ikke kverulantsikret innlegget mitt godt nok.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg har tydeligvis ikke kverulantsikret innlegget mitt godt nok.

Ta det med ro. Jeg er en annen en forrige anonym. Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg selv burde være hjemme...

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg avbestilte turen i helgen fordi jeg var redd for å ikke komme hjem i tide. Det er altfor uforutsigbart å reise med fly i disse dager.

Synd for jeg hadde virkelig gledet meg til denne turen.

Skrevet

Ja, jeg skal faktisk gjøre det i morgen fredag, om alt går etter planen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...