Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Det har begynt en ny på jobben min for ei stund siden og det er noe med han jeg har lagt veldig godt merke til og det er han godter seg over andre mennesker som har det vondt på en eller annen måte. F.eks hvis noen gjør noe kriminelt, som bare å stjele ei jakke så vil han ha dødsstraff med en gang. Gjør noen noe kriminelt så vil ha en rettssak som er over på 1,2,3 og så henrettelsen i rettssalen på stedet. Uskyldig er et ord som ikke eksisterer for han. Leser han om kriminelle i andre land som får dødsstraff, da jubler han. Men det er ikke bare kriminelle han går etter heller, det er alle, alle som i følge han har gjort noe dumt, ulovlig eller bare noe han ikke liker, men lovlig. Blir noen banket opp og han mener de forsjente det, da jubler han, gjør de ikke da er det dødssstraff han vil ha. Er det folk han ikke liker som har det vondt så sitter han å godter seg og forteller alle hvor bra ditt og datt er. For ei tid siden så var dama til broren hans utro og de slo derfor opp og han fortalte jo da på jobb hvor grusomt det var og at han ønsket dama alt vondt. I dag da han kom på jobb sa han at han hadde en strålende nyhet og fortelle. Og han kunne fortelle at ekskona til hans bror hadde dødd i ei bilulykke. De hadde barn sammen også så her er det barn som har mistet sin mor og han jubler. Nå vet jeg ikke hvordan forholdet var da. Og dette er bare en liten brøkdel av det han kommer med. Altså, det er død og straff, straff og straff han prater om i 99% av tilfellene og vi andre på jobb begynner jo å bli meget lei av det nå. Men altså, hva får en person til å oppføre seg slik? Begynner nesten å lure litt på om han selv har opplevd noe veldig vondt eller noe. Noe må vel ligge bak?
Gjest Emera Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Det er jo vanskelig å analysere andre, men det høres ut som om han har et problem med innestengt sinne. Altså at han tar ut sinnet på alt annet enn det han burde tatt det ut på. Ellers så virker han noe empatiløs, og mangler konsekvenstenking.
Gjest padawan Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 unnskyld meg men heter det ikke lider?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå